[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we het rustig afwachten.

Voor mij staat er een paar honderd euro op het spel, voor een ondernemer gaat het om een groot deel of zelfs zijn volledige omzet.

Als het niet door gaat en er komt een verbod moet de overheid het volledig compenseren. Zo niet, dan vind ik dat we samen met de ondernemers een claim moeten neerleggen bij de overheid. Zij aan zij. Niet nog een tweedeling tussen de consument en de ondernemer.

Vorig jaar kreeg ik de optie om mijn order te annuleren. Dan kreeg je het aankoopbedrag terug, minus een klein percentage adminastratie kosten. Ook kreeg ik de optie, om mijn bestelling door te schuiven naar dit jaar. Als je dat deed, kreeg je een kortingscode met ik dacht 10% van het aankoop bedrag. Die kon je dan dit jaar weer besteden. Komt goed dus.

Klopt allemaal was afgelopen jaar snel afgehandeld maar stel het gaat weer niet door vrees ik er wel een beetje voor.... en als ik dan nu nog bij wil bestellen, en het gaat niet door ben ik 5% van mijn geld kwijt. Zodoende de vraag :) dat het gefikst word vertrouw ik bij een top zaak als Steenbergen zeker op

Klopt allemaal was afgelopen jaar snel afgehandeld maar stel het gaat weer niet door vrees ik er wel een beetje voor.... en als ik dan nu nog bij wil bestellen, en het gaat niet door ben ik 5% van mijn geld kwijt. Zodoende de vraag :) dat het gefikst word vertrouw ik bij een top zaak als Steenbergen zeker op

Het is afwachten, ook voor Steenbergen.

Heb dan nog een week geduld, dan is er meer duidelijkheid.

Het vuurwerkverbod leek van de baan maar karma bleef bestaan. Jammer Vuurwerkland Steenbergen! Hoop oprecht voor al jullie klanten dat jullie nu eerlijk zijn, reageren op e-mails, privéberichtjes en de telefoon wel opnemen in plaats van consequent negeren. Ook hoop ik dat jullie 100% van het aankoopbedrag terugstorten. Dit is namelijk waar de klant recht op heeft.

Bij een aankoop op afstand (webshop) heeft de klant altijd recht om 100% van zijn geld terug te krijgen wanneer de winkel niet instaat is om de uit te leveren.

Laat je niet in de luren leggen met de kleine lettertjes waarin staat dat Steenbergen 5% administratiekosten mag inhouden. Steenbergen staat niet boven de wet!

Het vuurwerkverbod leek van de baan maar karma bleef bestaan. Jammer Vuurwerkland Steenbergen! Hoop oprecht voor al jullie klanten dat jullie nu eerlijk zijn, reageren op e-mails, privéberichtjes en de telefoon wel opnemen in plaats van consequent negeren. Ook hoop ik dat jullie 100% van het aankoopbedrag terugstorten. Dit is namelijk waar de klant recht op heeft.

Bij een aankoop op afstand (webshop) heeft de klant altijd recht om 100% van zijn geld terug te krijgen wanneer de winkel niet instaat is om de uit te leveren.

Laat je niet in de luren leggen met de kleine lettertjes waarin staat dat Steenbergen 5% administratiekosten mag inhouden. Steenbergen staat niet boven de wet!
Doe es ff normaal man.... gelijk zon toon! Of iemand het leuk vind?? Je gaat zelf akkoord, hoe vervelend ook denk ik dat de winkeliers nog het meest de dupe zijn. Wacht ff af en hou je keutel even in

vind dat die gast wel gelijk heeft t is misschien niet leuk voor de vuurwerkdealers maar ja geen product en dan tog 5% inhouden slaat natuurlijk ook nergens op ik heb voor meer dan duizend euro besteld en zou dan dus 5% moeten inleveren dacht het niet.

als je je dan tog niet aan de wet houd laat me dan net zo goed gewoon mijn bestelling afhalen zou ik zeggen.

de wet is er inderdaad heel duidelijk in.

nogmaals vind ik het heel jammeer voor de dealers.

Heel Steenbergen heeft nog niet eens gereageerd en er worden al aannames gemaakt man man man... t gaat ff niet naar de zin en t is meteen schenen trappen. Ik zou lekker ff wachten tot ze zelf met een berichtje komen in plaats van blind speculeren.

En nee, ik maak geen deel uit van deze firma maar ik ben er altijd erg fijn geholpen en ga ervanuit dat dat weer zo is.

Afhaalpunt in België een idee, is niet zo ver van Steenbergen! Als het aan mij ligt haal ik het deze week nog op. Maar we wachten nog maar even af

Afhaalpunt in België een idee, is niet zo ver van Steenbergen! Als het aan mij ligt haal ik het deze week nog op. Maar we wachten nog maar even af

Heeel goed plan, hoop dat zoiets mogelijk is, dan sta ik ook zsm voor de deur

Heeel goed plan, hoop dat zoiets mogelijk is, dan sta ik ook zsm voor de deur

ja natuurlijk is dit mogelijk :bonk:. Ik denk dat als het zou gebeuren, de grensovergangen etc stampend vol staan met controleurs etc. Of denk je dat die niet van de eventuele levering vanuit Belgie ( wat onmogelijk gaat worden )op de hoogte zouden zijn ?

We wachten het wel rustig af , ze komen vast met een gepaste oplossing.
Zelf zou ik t over de grens ook wel af willen halen al snap ik wel dat dat niet zo makkelijk te realiseren is.

Heb het idee ook geopperd, puur om te stangen een aantal verkooppunten net over de grens realiseren. Zal niet mogelijk zijn maar toch het is een idee. Nu we weer voor de gek worden gehouden is wat mij betreft bijna alles veroorlooft.

ik heb 19 november mijn bestelling geannuleerd er wordt niet gereageerd op mijn mails tig keer gebeld telefoon wordt niet opgenomen...

Screenshot_20211130-172257.jpgnu staat er dit, vind zelf 7 december wel laat als uiterste datum, heb het van bv de intratuin al een week terug.maar ben blij dat er een update is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan