[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat de site Vuurwerklandfreaks nog niet online is? En dat de Mysterybox 3.0 ook nog niet bekend is gemaakt?

Hoe zit het eigenlijk bij bijbestellen als je reeds een order hebt staan, moet je dan weer een minimum bedrag bestellen ? kan er zo snel niets over vinden namelijk.

Wanneer je wilt bijbestellen moet je inderdaad een 'nieuwe' bestelling plaatsen, ons huidige systeem heeft (nog) niet de mogelijkheid om een eerder geplaatste bestelling verder uit te breiden. Meerdere orders 'samenvoegen' op het zelfde tijdsblok zodat je deze tegelijk kunt ophalen is geen probleem tot uiterlijk begin december. Je kan ons ook altijd een email sturen dan kijken we wat er mogelijk is. :)

Klopt het dat de site Vuurwerklandfreaks nog niet online is? En dat de Mysterybox 3.0 ook nog niet bekend is gemaakt?

Inmiddels is ook de Mystery Box actie bekend gemaakt. Bekijk via onderstaande link snel welk product het deze keer is geworden >>>
https://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/mystery-box-2021-3-0

We leggen momenteel de laatste hand aan de Vuurwerklandfreaks.nl website, ik verwacht dat deze vanavond rond de klok van +/- 20 uur online gaat! :)

Prima assortiment voor die €50 inderdaad!

Erg benieuwd naar vuurwerklandfreaks vanavond. Zal waarschijnlijk wel een ordertje gaan doen. :)

Iemand enig idee of de transbomber nog komt ik moet deze egt nog hebben eigenlijk.
ik heb gisteren n bestelling gedaan maar de transbomber zag ik niet staan.

>> VUURWERKLANDFREAKS.NL IS WEER OPEN! <<

November = Vuurwerklandfreaks.nl maand en dat betekent dat je weer kunt bestellen! Dit jaar knallen we dubbel zo hard en bieden we zoals je van ons gewend bent onze collectie aan met flinke 'vroegboek' kortingen. Let op; er zijn een gelimiteerd aantal tijdsblokken beschikbaar voor de www.vuurwerklandfreaks.nl website, vol = vol! Enjoy shopping!

Spelregels freakactie 2021:
- Minimale besteding is € 100 per order
- Alle aanbiedingen op www.vuurwerklandfreaks.nl zijn netto prijzen en niet te combineren met andere actie’s
- Prijzen en aanbiedingen kunnen elke dag stijgen en dalen
- Bestel tijdig, afhaalmoment vol=vol!
- Geplaatste orders kunnen niet meer gewijzigd of aangepast worden
- Bestellen op Vuurwerklandfreaks.nl kan tot uiterlijk woensdag 1 december 2021.

In verband met de doorgeschoven orders uit 2020 en de vele mega sales bestellingen is het mogelijk dat Vuurwerklandfreaks.nl dit jaar eerder zal sluiten, tijdsblokken vol is echt vol!

Onduidelijkheden en/of vragen?
We helpen je graag! We zijn in de maand november tijdens werkdagen op kantooruren bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)167 560 700 of per email via [email protected]

Geniet van het huidige vuurwerkseizoen, blijf gezond en maak er alvast een knallende jaarwisseling van! :)

Vuurwerkland-Steenbergen.nl
Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen (NB)
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

www.vuurwerklandfreaks.nl

Enig idee of er kans is op oa de katan special 6?het kopje weekaanbieding is leeg kunnen we daar nog iets van verwachten in de nabije toekomst ramon?

volt fatality 500 grams cake kan ik niet toevoegen aan de winkelwagen.

ik kan mijn bestelling niet afronden en betalen hij blijft maar laden.

ik heb gisteren ook een bestelling gedaan kan ik deze samen vo3gen wanneer ik kan betalen ?

Enig idee of er kans is op oa de katan special 6?het kopje weekaanbieding is leeg kunnen we daar nog iets van verwachten in de nabije toekomst ramon?

Volgens mijn dealer komt de special 6 dit jaar niet op de markt heb daar om gevraagt reden is niet bekend denk dat nog in china staat denk ik

De Komodo dragon op de freaksite is duurder als op de website van Zena zelf?

Voor rest ziet het er weer netjes uit Ramon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan