[Freakactie 2021] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erwin en team Huisman Vuurwerk, ik wil jullie een pluim geven voor het feit jullie super snel gehandeld hebben na de dramatische berichtgeving van vorige week. Jullie hebben het geld van mijn bestellingen al weer teruggestort waar ik totaal nog geen rekening mee had gehouden. Super super super goed gedaan.
Ik ga zeker met een deel van dat geld Cat 1 bij jullie aanschaffen. Dikke duim voor jullie:thumbsup:
Inderdaad complimenten voor het snelle handelen, ben benieuwd hoe mijn leverancier dit op gaat pakken. gezien de ervaring van vorig jaar zou het ergens einde zomervakantie worden.

Allemaal enorm bedankt voor de fijne woorden, dat doet ons erg goed!!

We zijn hartstikke druk met de afhandeling van de CAT.2-bestellingen, het inkopen van zoveel mogelijk verschillende CAT.1-artikelen, het opbouwen van de winkel en het ombouwen en klaarmaken van de website.

Gelukkig is het nog ruim 5 weken tot Oud & Nieuw en is er bij ons geen noodzaak om in bakken te staan graaien omdat alles anders al op is. Je kunt gewoon vanuit de luie stoel bestellen en de volgende dag, weekend of week jouw bestelling op komen halen op jouw zelf gekozen afhaaldag en -tijd. Zodra we er klaar voor zijn volgt uiteraard ook hier meer info.

Kortom: het zijn lange dagen en hele korte nachten maar het wordt echt zeker de moeite waard om even te wachten met bestellen totdat onze site en Vuurwerk Store er weer helemaal klaar voor zijn!!

En natuurlijk hopen we ook dit jaar weer een CAT.1/F1-bestelling van jullie te mogen ontvangen zodat we elkaar toch nog zullen ontmoeten ergens in de komende weken. Heel graag tot gauw!!

Jullie winkel ligt totaal niet op mijn route en voor cat 1 ga ik de trip helaas niet maken. Maar omdat je zoveel op het forum doet en nu ook zoals ik kan zien dit verbod netjes afhandeld, ga ik volgend jaar jullie site goed in de gaten houden. Volgend jaar kom ik langs.

Grootste CAT1 Assortiment van NL 2021.jpg

WEBSITE OPEN!! Grootste CAT.1/F1-assortiment van NL!!
Helaas heeft het Kabinet voor aankomende Jaarwisseling wederom een tijdelijk Vuurwerkverbod ingesteld. Wij van Huisman Vuurwerk zijn op zoek gegaan naar de leukste, mooiste en gaafste CAT.1/F1-artikelen. Die artikelen mogen komend Oud & Nieuw nog WEL worden verkocht en afgestoken!!

Met trots presenteren wij één van de grootste CAT.1/F1-assortimenten van Nederland!! En er komen nog een aantal nieuwe artikelen bij...

Coming Soon
De artikelen die nog binnen moeten komen, zijn nu nog niet te bestellen. Dat is dus anders dan vorig jaar. Zodra een "Coming Soon"-artikel binnen is, maken we daar melding van en vanaf dat moment is dat artikel dan via onze site of in onze CAT.1 Vuurwerk Store te bestellen.

Schaarste
In verband met een run op CAT.1/F1-artikelen adviseren wij iedereen om z.s.m. een online bestelling te plaatsen voor de artikelen die er nu al zijn. Want OP = OP!! Jouw bestelling kun je op de door jou gekozen afhaaldag en -tijd in onze CAT.1 Vuurwerk Store op komen halen. Een bestelling met "Coming Soon"-artikelen zou je dan eventueel later kunnen plaatsen.

Voor meer informatie verwijzen we je graag naar onze website: https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #cat1 #categorie1 #kindervuurwerk #pyro #nopyronoparty #wegaandoor #laatonsvieren

Ziet er goed uit Erwin. Is de eerste keer dat ik dat Splash pakket tegenkom. 50 euro is wel veel geld voor cat 1 maar zal wel de toekomst zijn met de huidige transport kosten.

Ziet er goed uit Erwin. Is de eerste keer dat ik dat Splash pakket tegenkom. 50 euro is wel veel geld voor cat 1 maar zal wel de toekomst zijn met de huidige transport kosten.

Gelukkig is dat de Adviesprijs, in de aanbieding is deze een stuk goedkoper, na binnenkomst wordt die prijs zichtbaar. Deze tekst staat immers ook boven de CAT.1 Binnenkort categorie:

"Zodra een CAT.1 artikel bij ons binnen en dan dus ook te bestellen is, verwijderen we deze badge, wordt de Aanbiedingsprijs zichtbaar en zullen we uiteraard melding maken van binnenkomst via onze Social Media-kanalen."

Opbouw Huisman CAT.1 Vuurwerk Store

Vorig jaar hebben we ervoor gekozen om onze Vuurwerk Store niet op te bouwen. Maar dit jaar wilden we ondanks alles toch proberen om weer wat van dat lekkere december-gevoel te creëren. En dus hebben we een kleinere variant van onze vuurwerkwinkel opgebouwd.

In een paar foto's het ontstaan van onze Huisman CAT.1 Vuurwerk Store:

Huisman CAT1 Vuurwerk Store 2021 a.jpg

Huisman CAT1 Vuurwerk Store 2021 b.jpg

Huisman CAT1 Vuurwerk Store 2021 c.jpg

Huisman CAT1 Vuurwerk Store 2021 d.jpg

Huisman CAT1 Vuurwerk Store 2021 e.jpg

Voor onze Openingstijden kijk je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/Openinsgtijden-cat1-vuurwerk-winkel

We hopen jullie binnenkort in onze CAT.1 Vuurwerk Store te mogen ontmoeten zodat we elkaar ondanks alles toch nog even zullen zien dit jaar. Heel graag tot dan!

Opbouw Huisman CAT.1 Vuurwerk Store

Vorig jaar hebben we ervoor gekozen om onze Vuurwerk Store niet op te bouwen. Maar dit jaar wilden we ondanks alles toch proberen om weer wat van dat lekkere december-gevoel te creëren. En dus hebben we een kleinere variant van onze vuurwerkwinkel opgebouwd.

In een paar foto's het ontstaan van onze Huisman CAT.1 Vuurwerk Store:

Bekijk bijlage 64111

Bekijk bijlage 64112

Bekijk bijlage 64113

Bekijk bijlage 64114

Bekijk bijlage 64115

Voor onze Openingstijden kijk je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/Openinsgtijden-cat1-vuurwerk-winkel

We hopen jullie binnenkort in onze CAT.1 Vuurwerk Store te mogen ontmoeten zodat we elkaar ondanks alles toch nog even zullen zien dit jaar. Heel graag tot dan!
Echt klasse dit! Hopelijk wordt het gekke huis met cat 1:handsup:

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Best apart. Zoals altijd kun je dingen, en dus ook optredens in de Media, op meerdere manieren interpreteren. Heel vaak lukt het niet om over vuurwerk iets te kunnen of te mogen zeggen in de Media en daar is onder vuurwerkliefhebbers en -ondernemers altijd veel frustratie over.

Nu lukt het een keer wel en krijgen we aan de ene kant heel veel complimenten en leuke reacties, maar ook veel teleurgestelde en boze berichten. De Media is hier geweest en is ruim anderhalf uur met ons bezig geweest. Daarin is heel veel gefilmd, gezegd en gedaan. Uiteindelijk worden daar kleine korte stukjes van gemaakt en uitgezonden.

Mensen die ons kennen zouden het niet in hun hoofd halen om ons te verwijten dat we ons niet inzetten voor onze geliefde Vuurwerktraditie. Er werken hier n.b. allemaal vuurwerkliefhebbers!! Zo is het ons samen met anderen bijvoorbeeld gelukt om het Lokale Afsteekverbod in de Gemeente Arnhem weer van tafel te krijgen. Wij waren de initiatiefnemers daarin.

Begrip voor het Corona-verbod hebben wij zeker niet. Dat hebben we ook gezegd op film maar is helaas niet uitgezonden. Daarnaast willen we ons er niet bij neerleggen dat er dan helemaal geen vuurwerk is zodat de traditie juist NIET verdwijnt. Wij strijden 365 dagen per jaar voor de traditie!! Daar gaan heel veel uren en energie in zitten.

Dus ons verwijten dat we ons erbij hebben neergelegd is echt ongepast en onterecht. We doen er juist alles aan om zelfs ook nu met het verbod, vuurwerk niet uit de straten te laten verdwijnen. Terwijl er genoeg winkels zijn die er nu de brui aan geven. Kijk onze posts van de afgelopen jaren maar eens terug m.b.t. het antivuurwerkverbod!!

We vertrouwen erop dat deze toelichting e.e.a. verduidelijkt.

Met vriendelijke groet,

Huisman Vuurwerk Team

#huisman #vuurwerk #tegenverbod #antivuurwerkverbod #nopyronoparty

Bedankt gizmo, je hoeft je wat mij betreft ook niet eens te verdedigen. De mensen die hier op VWC wat langer meegaan weten hoe jij/jullie erin staan.

Ik ben nog nooit klant bij je geweest (ivm afhaalroute en daar moet zeker verandering in komen:D) en ken je ook niet persoonlijk maar wou dit juist daarom toch even gezegd hebben!

Ik zag je ook voorbij schieten, lekker man. Waarschijnlijk 5% van wat er geschoten is is gebruikt, maar daar kun jij niets aan doen. Kom je ook nog in het grote-mensen-journaal?

Was idd grappig om je te zien op het jeugdjournaal! Het waren inderdaad tientallen seconden te zien helaas..
Wel goed om te horen dat je het er druk mee heb en ook verdiend het niet de normale marges wel fijn dat er dan nog iets binnen komt!
Top dat je de winkel hebt in gericht, leuk om te zien!
En bedankt dat je vecht als een leeuw voor de traditie die ons allemaal lief is!

Iedereen op VWC weet dat Gizmo zich zeker niet bij het verbod neerlegt. Hij was altijd de eerste die nieuws omtrent emhet verbod had.

Gizmo en team bedankt en volgend jaar ben ik zeker weer aanwezig.

Bedankt allemaal voor de fijne woorden!! Helaas werden de verschillende Media-items niet door iedereen even enthousiast ontvangen. Dat voelde heel vervelend en vooral ook onterecht. Vandaar dat we wat nuance en toelichting wilden geven, ook hier op het forum. We wisten het natuurlijk al wel, maar het is toch heel fijn om te zien dat we jullie dit niet uit hoefden te leggen. Thanks!!

Nieuwe CAT1 artikelen binnen 02-12.jpg

NIEUW CAT.1 BINNEN!!
Het is zover: de volgende lading nieuwe CAT.1-artikelen zijn bij Huisman Vuurwerk binnengekomen! Daar zitten o.a. hele goeie nieuwe goudfonteinen, zilveren en gouden fakkels, knetterlinten, meerdere kleinere artikelen en een fonteinenpakket bij.

Het gaat hier dus om Categorie 1 vuurwerk, ook wel CAT.1- of F1- genoemd, het type vuurwerk dat nog wél met Oud & Nieuw afgestoken mag worden.

Kom langs in onze winkel of plaats vanuit de luie stoel een online bestelling en kies zelf je Afhaaldag en -tijd. Je vindt ons enorme CAT.1-assortiment hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

Wees er snel bij want OP = OP!

#huisman #huismanvuurwerk #vuurwerk #cat1 #f1 #categorie1 #antivuurwerkverbod #fireworks #feuerwerk #kat1 #nopyronoparty

Goede en duidelijke video. Wat ik wel vreemd vind is dat er gesproken wordt over rotjes terwijl die er zonder algeheel vuurwerkverbod ook niet zouden zijn geweest omdat die al eerder verboden zijn.

Goede en duidelijke video. Wat ik wel vreemd vind is dat er gesproken wordt over rotjes terwijl die er zonder algeheel vuurwerkverbod ook niet zouden zijn geweest omdat die al eerder verboden zijn.

Tja, dat zijn voice-overs die zenders zelf inspreken. En ze zeggen allemaal wat anders...

Ik heb op beeld notabene gezegd dat rotjes en pijlen al sinds de zomer van 2020 verboden zijn in NL. Dat zat voor dat stukje met die Kingstown Hangover die ik in mijn handen heb. Je hoort me daar zeggen "... maar deze is helaas ook verboden." Vlak daarvoor heb ik het over de knallers en pijlen gehad en gezegd dat deze sinds de zomer van 2020 verboden zijn maar dat hebben ze dus niet gebruikt. Wel hoor je mij iets tegen die klant zeggen (een collega maar goed) maar ook daar waren meerdere takes gemaakt. Juist de versie waarin ik zeg dat die er dit jaar niet zijn, hebben ze gebruikt.

Bij schrijvende pers krijg je meestal de kans om het artikel te lezen voor het geplaatst wordt, bij nieuws op beeld is dat helaas niet het geval. Het was dus voor ons hartstikke spannend of het er een beetje op de juiste manier uit zou komen. Ik had zelf net even wat andere stukjes gebruikt maar overall waren en zijn we redelijk tevreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan