[Freakactie 2021] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar hebben we gisteren in de Nieuwsbrief aandacht aan besteed. We zullen dadelijk nog weer even een samenvatting hier plaatsen.

Maar als antwoord op jouw vraag: wij passen een 100% geld-terug-garantie en hebben ons niet laten leiden door een mogelijk verbod. Dat doen we dus nu ook niet. Onze klanten hebben zich er ook niet door laten leiden, gezien het enorme aantal bestellingen... :thumbsup: :biertje:

Daar hebben we gisteren in de Nieuwsbrief aandacht aan besteed. We zullen dadelijk nog weer even een samenvatting hier plaatsen.

Maar als antwoord op jouw vraag: wij passen een 100% geld-terug-garantie en hebben ons niet laten leiden door een mogelijk verbod. Dat doen we dus nu ook niet. Onze klanten hebben zich er ook niet door laten leiden, gezien het enorme aantal bestellingen... :thumbsup: :biertje:
Bedankt voor de reactie! Ik bedoel eigenlijk je persoonlijke kortingscode. Verloopt deze ook na 19 november? Die ik via de mail heb gekregen.

Gisterochtend hebben we weer een volgende editie van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief verstuurd. Deze keer staan er een aantal belangrijke zaken in m.b.t. het mogelijke Corona-Afsteekverbod, Finale Weekaanbiedingen en het einde van onze Freak-actie. Daarom gaan we er deze keer hier op het forum wat uitgebreider op in:

Mogelijk Corona-Afsteekverbod 2021
Tja, elke vrijdag sturen we een Nieuwsbrief. En elke vrijdag zetten we nieuwe Weekaanbiedingen aan. Maar deze vrijdag is anders dan anders. Want vandaag (inmiddels volgende week) horen we waarschijnlijk of er weer een Corona-Afsteekverbod gaat komen. Moeten we dan wel doen wat we altijd doen op vrijdag? Om eerlijk te zijn hebben we er even over nagedacht maar daarna waren we er al snel uit: NATUURLIJK WEL!!

Want ook al wordt het spannend, het glas is half vol. Het is niet voor niets dat de Corona-overleggen de afgelopen dagen zoveel moeite kosten. Het Kabinet worstelt met maatregelen die iedereen treft en laat Oud & Nieuw nou ook zo'n moment voor iedereen zijn. We wachten met spanning af maar laten ons de voorpret niet afnemen en gaan volgas door!!

Geld-terug-garantie
Als er ondanks alles toch weer een nationaal Corona-Afsteekverbod komt, wat wij niet verwachten maar dat terzijde, zullen we er net als vorig jaar voor zorgen dat we z.s.m. de reeds geplaatste bestellingen en betaalde bedragen cancellen en volledig terugstorten. Afgelopen jaar hebben we dit immers ook binnen enkele dagen na het officiële besluit allemaal al geregeld.

Contact
Op dit moment contact met ons opnemen over bovenstaande heeft niet zoveel zin, meer dan dit weten wij op dit moment ook niet. Zoals gezegd: zodra wij betrouwbaar nieuws hebben delen we dat uiteraard met jullie! Bedankt voor het begrip.

Finale Weekaanbiedingen 12-11.jpg

Finale Weekaanbiedingen: laatste kans!!
We hebben weer nieuwe Weekaanbiedingen geplaatst en we gaan nog één keer HELEMAAL LOS!! Je ziet er hierboven een paar, online staan er nog veel meer. Maar let op: dit is jouw allerlaatste kans! Je kunt ze nog t/m a.s. woensdag 17-11 bestellen en dan is het voor dit jaar echt gedaan met de Weekaanbiedingen. Er staan enkele nieuwe en de meeste hebben we al eerder in de Weekaanbieding gehad. Zo kan iedereen tijdens deze Finale alsnog of nog een keer profiteren. Wees er snel bij want OP = OP!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Freak-actie wederom verlengd, definitieve Einddatum
Zoals via de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief, de Persoonlijke Kortingscode-mail en de diverse Fora aangegeven loopt de Huisman Vuurwerk Freak-actie, waarbij jouw korting op kan lopen tot maar liefst 30% van je bestelling, in ieder geval tot half november. Op veler verzoek gaan we deze nog één keer verlengen:

De Huisman Vuurwerk Freak-actie eindigt vrijdag 19 november a.s.!!

Na deze datum zal onze Freak-actie ook echt beëindigd worden. Hou dus rekening met deze einddatum en profiteer snel nu het nog kan!!

Meer info over onze Freak-actie vind je in de Startpost van dit topic. Onze website vind je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/

Ook de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief ontvangen? Meld je aan via https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Eerder vandaag hebben de abonnees van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief een zgn. Nieuwsflits ontvangen. Daarin vooral aandacht voor de actuele status rondom het mogelijke Corona-Vuurwerkverbod maar daar wordt hier op het forum al genoeg over gecommuniceerd. Interessanter zijn de 2 andere onderwerpen die we hier ook nog even willen delen:

Finale Weekaanbiedingen: morgen afgelopen!!
Dit is is jouw allerlaatste kans om nog een Weekaanbieding te scoren! Je kunt ze nog t/m morgen woensdag 17-11 bestellen en dan is het voor dit jaar echt gedaan met de Weekaanbiedingen. Hieronder zie je er een paar, maar er staan er nog veel meer online. Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Finale Weekaanbiedingen 12-11.jpg

Einde Freak-actie a.s. vrijdag!!
De Huisman Vuurwerk Freak-actie, waarbij jouw korting op kan lopen tot maar liefst 30% van je bestelling, eindigt a.s. vrijdag 19 november!!

Na deze datum zal onze Freak-actie ook echt beëindigd worden. Hou dus rekening met deze einddatum en profiteer snel nu het nog kan!!

Einde Freak-actie 2021.jpg

100% Geld-terug-garantie
Als er ondanks alles toch weer een nationaal Corona-Afsteekverbod komt, wat wij niet verwachten maar dat terzijde, zullen we er net als vorig jaar voor zorgen dat we z.s.m. de reeds geplaatste bestellingen en betaalde bedragen cancellen en terugstorten. Afgelopen jaar hebben we dit immers ook binnen enkele dagen na het officiële besluit allemaal al geregeld.

Meer info over onze Freak-actie vind je in de Startpost van dit topic. Onze website vind je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/

Ook de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief ontvangen? Meld je aan via https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Komt dit jaar nog Black Friday deals?

Zekers!! Hou er alleen wel rekening mee dat we voor de échte liefhebber, die dus vroeg besteld, de afgelopen maanden al de beste acties hebben gehad. Onze BF Deals zijn dan ook vooral gericht op het "grote publiek" die meestal pas in december gaan bestellen.

Maar vanavond dus eerst het einde van de Weekaanbiedingen en overmorgen het einde van onze Freak-actie!!

Fijne deals en nog belangrijker; altijd goede en aandachtsvolle service! Weer aardig kunnen meedoen met de acties. Ik kijk uit naar de oliebollen de 29e!

Op de valreep toch maar een mega 6 star in de weekaanbieding besteld. Met een beetje pech komen er nog mooie black friday acties en moet ik nog een bestelling doen. :sint:

Man, man, man.... tot begin gisteravond ging alles goed. En toen opeens was het allemaal weer over en is er weer een verkoop- en afsteekverbod op CAT.2...

We gaan hier verder niet schrijven wat we allemaal gezegd heb toen we het hoorden, welke emoties er door ons lijf gierden en dat nu ook nog doen. Jullie kunnen het wel raden denk ik.

Nu eerst alles laten bezinken. De komende dagen likken we de wonden en maken we ons klaar voor de 100% switch naar CAT.1-vuurwerk. Met moeite dat zeker, maar we willen net als vorig jaar nog zoveel mogelijk mensen van vuurwerk voorzien!!

Voor de Freak-actie betekent het dat deze helaas per direct gestopt is. We zullen alle bestellingen annuleren en betaalde bedragen terug storten. Daar hebben we wel even wat tijd voor nodig maar de meeste van jullie hebben vorig jaar ook besteld en gezien hoe snel we dat doen. Maar geef ons a.u.b. wel even de tijd om alles op de rit te krijgen. Dank voor jullie begrip.

Sterkte Erwin, maar wat een doffe ellende. Dit jaar had ik zo'n mooie lijst bij jullie in bestelling staan, had hem heel graag doorgeschoven maar begrijp jullie keuze om alles te annuleren. Ik zie het berichtje wel verschijnen, neem eerst even de tijd om van deze klap te bekomen

Triest.... dat is het enigste wat ik erover kan zeggen.
Ik zag dat jullie het bedrag al terug stort hebben.

Heel veel sterkte! En hopen dat het volgend jaar anders loopt:shy:

Ontzettend klote Erwin en ook gezien jouw inspanningen voor alle echte freaks heel oneerlijk.

Als ik volgend jaar in Nederland zit ga ik weer volle karren bestellen in je freakaktie.

echt balen weer zeg dit jaar, maar ondanks alles is toch weer snel en netjes verwerkt. 2022 beter mag zijn plaats dan zeker weer een bestelling :)

Erwin en team Huisman Vuurwerk, ik wil jullie een pluim geven voor het feit jullie super snel gehandeld hebben na de dramatische berichtgeving van vorige week. Jullie hebben het geld van mijn bestellingen al weer teruggestort waar ik totaal nog geen rekening mee had gehouden. Super super super goed gedaan.
Ik ga zeker met een deel van dat geld Cat 1 bij jullie aanschaffen. Dikke duim voor jullie:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan