Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk stukje in krant. Vind die uitspraak over stadionfakkels wel opvallend, die worden notabene bij jullie zelf verkocht https://www.huismanvuurwerk.nl/blue-profi-torch-stadionfakkel?filter_name=torch
Hahaha, scherp! Wij verkopen inderdaad wat CAT.1 fakkels. Maar dat zijn natuurlijk niet de fakkels die de journalist noemt die bij de rellen van de afgelopen weken werden gebruikt, dat zijn van die noodsignalen die je ook veel in het voetbal ziet. Daar gaat dat stukje over. De journalist maakt een bruggetje naar de beweegreden van de Burgemeesters.
Duidelijk! Ik dacht altijd dat alle vormen van noodsignalen onder CAT.1 vielen, dit is dus niet het geval. Nu begrijp ik wellicht iets meer waarom er altijd zo lastig om gedaan wordt haha.
Edit:
Bekijk bijlage 64151
Is er nog een onderscheid in verschillende CAT.1 producten aangezien op deze fakkel Cat. P1 staat.
Vanmiddag ook wat CAT1 ingeslagen bij Huisman. Ook een aantal nieuwe producten. Ik ben benieuwd. Heb te doen de winkeliers. Richt je je volledig op CAT1, krijg je weer zo'n lockdown door je strot geduwd.. Volgens mij was het ook goed druk vandaag. Ik zag Gizmo 100 dingen tegelijk doen volgens mij.