(Freakactie 2021) Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Jo,

Allereerst hartelijk dank voor het leuke cadeau!

Rekening houdend met de overvolle bunkers, is er een kans aanwezig dat de Brokat Meister fontein van Vuurwerkmania aan de webshop wordt toegevoegd?

Hoi Jo,

Kunnen er wellicht wat waaier cakes worden toegevoegd in de Pijnacker shop?
Persoonlijk heb ik nog wel intresse in de Event neon wave!

Jo,

Heb al een tijdje geen updated meer hier gezien, en de webshop begint heel erg leeg te raken.
Wordt de webshop nog aangevuld?

heb inderdaad al heel lang geen nieuwe producten gezien zit ook al een tijdje te wachten op wat nieuwe producten

Vuurwerkverbod

Vuurwerkverbod

Beste Vuurwerkliefhebbers.
Ik kan niet anders zeggen dat het een K*T beslissing is.
Alle klanten krijgen in een paar dagen een nieuwsbrief in je mailadres dat bij ons bekend is, hoe dat we het verder gaan afhandelen.
Aub niet appen/bellen of mailen
Gr. Jo
Haokan Fireworks

Jo en Danny,

Bedankt voor jullie inzet tegen het verbod.
Het leek geholpen te hebben maar we zijn gewoon weer vies hard genaaid. Ik hoop oprecht dat jullie zaak het overleeft. Sterkte!

Jo, dank voor de e-mail met uitleg. Jullie kunnen ook niets aan deze absurde maatregel doen. 2e jaar op rij worden wij met drogredenen vern.... Was sowieso van plan om bestelling te laten staan. Sterkte

Helaas was ik iets anders van plan en vindt ik de beslissing die nu gemaakt is niet echt netjes vanuit Haokan. Hoe vervelend de situatie ook is, wij als mensen kunnen hier ook niks aandoen en dan zou je op ze minst nog de kans moeten krijgen om je geld terug te vragen.

ik vind het eigenlijk ook niet eerlijk net zoals elke webshop het verplicht is terug te betalen vind ik dit ook niet de juiste oplossing.

en het zal me niks verbazen als het volgend jaar ook niet doorgaat wat dan ?

Tja ik had het wel beetje verwacht. Achter haokan zit geen importeur die het geld weer terug betaald maar allemaal restanten die ingekocht zijn. Geloof er wel in dat ie volgende jaar nog steeds bestaat, en heb er vertrouwen in om mijn bestelling te laten staan.

Inderdaad lekker laten staan. Het is niet anders en ik hoop dat de mensen van haokan het een beetje redden en deze lastige periode goed doorkomen.

Daar wordt je als ondernemer toch moedeloos van he. De overheid die de Beloftes niet nakomt en een lagere overheidssteun uitkeert. Je schaamt je toch kapot voor dat zooitje in den haag. Sterkte Haokan!

Mijn bestelling wou ik ook al laten staan , bedankt voor de super snelle reactie en ik kom komend jaar gewoon mijn bestelling afhalen. Sterkte!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan