(Freakactie 2021) Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jo, wordt de voorraadnog een keer aangevuld. Redelijk wat producten zijn al uitverkocht zoals de dream cakes

Jo, wordt de voorraadnog een keer aangevuld. Redelijk wat producten zijn al uitverkocht zoals de dream cakes
dream cakes komen niet meer terug.
Zal nog wel even duren voordat de shop wordt aangevuld.
Bunkers staan nog steeds hetzelfde als vorig jaar helemaal vol.
Als er weer aangevuld gaat worden dan zal dat voor dag 2 en 3 worden.

Hoi Jo,

Ik had een vraag. Je had een tijd geleden gezegd dat degene die hun bestelling doorschuiven, wat leuks krijgen. Is er al bekend wat we krijgen? En wanneer?

Jo, tabjes voor Funke en TNT Pyro zijn nog leeg. Verwacht jij daar nog aanvullingen op dit jaar?

Jo, tabjes voor Funke en TNT Pyro zijn nog leeg. Verwacht jij daar nog aanvullingen op dit jaar?

Pas na de zomer ga ik kijken wat ik nog ga aanvullen.
We moeten niet vergeten dat we dit jaar extra veel uit moeten leveren (alles van vorig jaar komt er nog bij)
Dus na de zomer ga ik kijken wat er nog bij komt en wat per vestiging nog te doen is voor wat betreft de uitlevering. Het heeft geen zin om maar door te blijven verkopen als ik dan weet dat ze het bij de winkel niet bij kunnen houden.

Dank voor de nieuwe afhaalbon Jo. Zag dat je er een aantal producten aan toegevoegd hebt. Neem aan als dank voor het doorzetten van mijn bestelling. Mooi gebaar dat ik waardeer. Hoop dat ik nog jaren vuurwerkjes bij jou mag bestellen.Op naar een prachtig seizoen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan