(Freakactie 2021) Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling verplaats naar dit jaar. Ik heb echter zo'n idee dat ik dit jaar toch nog wat moet bijbestellen. Ga zeker kijken wanneer de webstore open gaat!

Ik ben benieuwd naar de nieuwe acties Jo!
Ik zie een aantal cakes uit de profi-lijn van katan staan. Kun je ook aan de SKIES OF GOLD komen? Gr. Peter

Ben eigenlijk wel benieuwd wat het presentje is welke je krijgt als je je bestelling hebt doorgeschoven.Altijd spannend zo'n surprise ��

Tik tak, en alweer bijna zondag. Ik ben zeer benieuwd wat er dan om 17.00 uur gaat gebeuren. Ik zit er iig helemaal klaar voor aanstaande zondag :)

Het aftellen is inderdaad weer begonnen. Altijd een mooi moment als Haokan de webshop weer open gooit. Weer ouderwets op F5 rammen en vaak is het dan ook een heerlijke chaos en een ware jacht om de gewenste spullen in de winkelwagen te krijgen. Ga zondag zeker even een kijkje nemen op de site, erg benieuwd.

Kwam van de week op Facebook al een aantal bunkefoto's tegen en zoals gebruikelijk staan ze weer goed vol.

Bron: Facebook Haokan.

FB_IMG_1614277035201.jpg

FB_IMG_1614277039894.jpg

FB_IMG_1614277045679.jpg

FB_IMG_1614277049436.jpg

Ondanks dat ik niet elke keer even veel haal heeft de Haokan webshop opening voor mij wel iets speciaals, wellicht omdat het ver van te voren aangekondigd wordt en alles ook meteen compleet klaar staat. Heb er zin in ieder geval, zal nog wel het een en ander gaan toevoegen aan de bestelling van verleden jaar.

Enig idee of er lastig wordt gedaan over de 25kg regeling? Heb niet eerder bij haokan besteld en kom wss alleen

Dat is puur afhankelijk van wat de controlerende instanties beslissen als speerpunt te nemen. Daar heeft haokan (of welk verkooppunt ook) geen invloed op.

denk dat de meeste mensen wel met een vrachtwagen komen...de bestelling van vorig jaar en.....
er moet natuurlijk wel nog wat bij dit jaar:handsup:

Jo, alles wat nu te zien is op de site, zondag ook te kopen?
En kunnen we nog dingen verwachten die nu nog niet zichtbaar zijn?

Alvast bedankt!

Jo, alles wat nu te zien is op de site, zondag ook te kopen?
En kunnen we nog dingen verwachten die nu nog niet zichtbaar zijn?

Alvast bedankt!

zo ver ik van jo begrepen heb , is wat er nu op de site staat is ook wat er is en dus ook te koop , en er zullen niet direct nieuwe of andere producten bij komen maar dat zou richting het eind van het jaar nog kunnen veranderen .
ik denk dat we dat wel kunnen begrijpen naar het afgelopen vuurwerk seizoen , er is heel veel blijven liggen en dat zal bij veel dealers eerst verkocht moeten worden .
maar als nog een heel mooi en ruim assortiment

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan