[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je was denk iets te snel, ik was nog bezig met de voorraad opboeken ;) Staan nu online, van blauw nog beperkt voorraad.

En de rode kleur? Deze kan ik nog niet aan de winkelwagen toevoegen.

Edit: Grrr te lang op rood gewacht. Nu is blauw weer weg. Toch maar een bestelling gedaan voor Groen en Geel. Hoop dat Blauw en Rood nog beschikbaar komen.

Vraag me toch af hoe nu verder. Heb nog een al betaalde bestelling staan in Pijnacker met afhaaldag komende vrijdag. Hopelijk komt het goed en wordt voor die tijd duidelijk what to do...

Hetzelfde hier een bestelling ophalen op zaterdag. Tis geen grote bestelling en de wereld vergaat niet als het afhalen niet door kan gaan. Maar ik verwacht toch morgen wel iets te vernemen. De Bunker Leidscherijn heeft nog steeds niet gereageert op mijn mail.

Vraag me toch af hoe nu verder. Heb nog een al betaalde bestelling staan in Pijnacker met afhaaldag komende vrijdag. Hopelijk komt het goed en wordt voor die tijd duidelijk what to do...
Heb ook een bestelling staan voor vrijdag..dacht bestel nog wel wat bij :) maar met de nieuwe strengere regels van vandaag zal afhalen moeilijker worden denk ik :( .. hopelijk huren ze dan stringrayc6 voor het bezorgen:)

Heb ook een bestelling staan voor vrijdag..dacht bestel nog wel wat bij :) maar met de nieuwe strengere regels van vandaag zal afhalen moeilijker worden denk ik :( .. hopelijk huren ze dan stringrayc6 voor het bezorgen:)
Bestellen lukt weer (dus was een storm in een glas water:)

Het blijft erg stil bij de Bunker. Is er al wat meer bekend? Kan ik mijn bestelling gewoon ophalen a.s. zaterdag?

Het blijft erg stil bij de Bunker. Is er al wat meer bekend? Kan ik mijn bestelling gewoon ophalen a.s. zaterdag?

Ik heb ook een aantal bestellingen staan voor Zaterdag. Ik ben ook wel benieuwd. Maar ik ga er ook vanuit dat ze op de achtergrond heel hard bezig zijn om alles voor elkaar te krijgen.

Bestellingen kunnen nog geplaatst worden. Zolang dat kan ga ik ervanuit dat het gewoon goed komt. En het is nog geen zaterdag he. Ze hebben nog ruim 1,5 dag om iets te laten weten wat mij betreft.

Gun die mannen/vrouwen ook even de tijd.
Zij hebben een hoop te regelen deze maanden, eerst het vuurwerkverbod/koop, nu de lockdown.

Voor hen is ook alles nieuw en moet er goed gekeken wat wel en niet mag.
NU gisteren ook weer de Action en Hema de deuren hebben moeten sluiten, zullen wellicht zij (VWB) ook nu weer een nieuwe methode moeten zoeken.

Zit hier ook in afwachting met een bestelling voor morgenochtend. Maar tot nu toe altijd professioneel en vriendelijk geholpen door deze zaak, dus alle vertrouwen dat het goed komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan