Mr.unknown
VWC lid
Tot hoever zou het bezorgen gelden qua afstand? Ik kom uit omgeving Dordrecht en heb besteld in Breda voor aankomende zaterdag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, als je vragen hebt over het vuurwerkbesluit misschien handig om even via de mail contact op te nemen. Consumentenvuurwerk in de categorie F2 mag inderdaad niet op deze wijze vervoerd worden, gelukkig zijn er voor F1 andere regels. Ik wil het je best even laten zien, dan kunnen jullie ook verder![]()
Wat doen ze dan? leg eens uit...lekkere actie Driesprong... man man man...![]()
lekkere actie Driesprong... man man man...![]()
Wij hopen oprecht dat vuurwerkbunker gelijk heeft.
Dit lijkt ons voor iedereen en zeker de klanten (jullie) het best
Wat wij hier enkel doen is onze informatie omtrent het vuurwerkbesluit delen.
Van alle informatiebronnen waar wij mee werken blijken het heel somber in te zien.
Alle niet essentiele winkels moeten dicht in dit besluit. Waardoor het voor vuurwerk, kleding , elektrocnica winkels etc. dus ook niet mogelijk wordt een pick up point in te richten.
Maar terug ontopic..
De verkoop bij vuurwerkbunker is gewoon gestart dus we gaan er vanuit dat zij andere informatie hebben en gewoon aan jullie kunnen leveren!
UPDATE VANUIT VUURWERKBUNKER
Alle Vuurwerkbunker vestigingen zijn tevens servicepunten voor pakketten, we zijn de opties aan het onderzoeken of dat een mogelijkheid biedt voor het afhalen van vuurwerk. En als dat niet kan gaan we bezorgen.
Je kunt dus gewoon online verder shoppen, Funke is nog volop in voorraad! Vanmiddag plaatsen we ook nog de luftheulers online (Pijnacker, Breda, Katwijk) en de Funke voorraad vanuit de winkels![]()
Katwijk zijn de luftheulers silber online
Lekker duidelijk allemaal. Zit al 2 dagen op een antwoord te wachten van de bunker Leidsche Rijn. Hoe zit het nou? Kan ik gewoon mijn bestelling ophalen a.s. zaterdag?
In Pijnacker zijn ze al weer uitverkocht... kan niks meer aanklikken