[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We wachten geduldig af. Ik zou de 19e nog een bestellinkje ophalen bij de Bunker Leidsche rijn. Hopen dat dat nog goed komt.

Echt balen dat ik vandaag niet langs kon komen! @Robin, Tobias, Hebben jullie nog luftheuler over en is er een mogelijkheid om deze alsnog bij de bestelling te voegen (ondanks dat jullie ze niet online willen zetten)?

Laatst bewerkt:
Echt balen dat ik vandaag niet langs kon komen! @Robin, Tobias, Hebben jullie nog luftheuler over en is er een mogelijkheid om deze alsnog bij de bestelling te voegen (ondanks dat jullie ze niet online willen zetten)?

Dat vraag ik me ook af! Wil graag nog wat pakken aan me bestelling toevoegen. Mochten jullie uberhaupt nog uit gaan leveren

We gaan vandaag alle voorraad online zetten inclusief de lufthuilers. Jullie kunnen dan bestellen en wij gaan een afhaalpunt maken.

Vraagje: is dit bij alle vestigingen door het land heen. Zoals bij mij Leidsche Rijn?
Waar ik zaterdag mijn bestelling op zou halen?

Nou de luchthuilers zijn ook wel nodig dit jaar, 2020 is een jaar om te janken.

Ik hoor graag of de bestelling die al een tijdje staat voor a.s. zaterdag of dat gewoon door gaat zoals gepland.

Hoe het er nu naar uitziet is afhalen niet mogelijk..
Staat expliciet in de tuinbranche ook vermeld dat afhalen van elk artikel niet mag.
Er is momenteel enkel een uitzondering gemaakt voor het afhalen bij bouwmarkten etc. voor eventuele het hoognodige wat kapot gaat in huis of dergelijke..

Ben bang dat vuurwerk afhalen hier geen uitzonderingspositie in gaat krijgen..

UPDATE VANUIT VUURWERKBUNKER
Alle Vuurwerkbunker vestigingen zijn tevens servicepunten voor pakketten, we zijn de opties aan het onderzoeken of dat een mogelijkheid biedt voor het afhalen van vuurwerk. En als dat niet kan gaan we bezorgen.

Je kunt dus gewoon online verder shoppen, Funke is nog volop in voorraad! Vanmiddag plaatsen we ook nog de luftheulers online (Pijnacker, Breda, Katwijk) en de Funke voorraad vanuit de winkels :)

UPDATE VANUIT VUURWERKBUNKER
Alle Vuurwerkbunker vestigingen zijn tevens servicepunten voor pakketten, we zijn de opties aan het onderzoeken of dat een mogelijkheid biedt voor het afhalen van vuurwerk. En als dat niet kan gaan we bezorgen.

Je kunt dus gewoon online verder shoppen, Funke is nog volop in voorraad! Vanmiddag plaatsen we ook nog de luftheulers online (Pijnacker, Breda, Katwijk) en de Funke voorraad vanuit de winkels :)

Ik hoop dat jullie een maas in de wet vinden.
Het volgende staat in de wet:
Artikel 2.3.4
Het is verboden consumentenvuurwerk aan een particulier bedrijfsmatig ter beschikking te stellen op een andere plaats dan een verkoopruimte die voldoet aan bijlage 1 gestelde voorschriften en de door het bevoegd gezag overeenkomstig artikel 2.2.3 gestelde maatwerkvoorschriften.

Dit zou dus betekenen dat het ook bij een servicepunt niet opgehaald mag worden en het bezorgen al helemaal niet mag..
Hier zou dan expliciet door de overheid een uitzondering in gemaakt moeten worden om de regels in de wet aan te passen en die kans lijkt ons bijzonder klein :(

Ik hoop dat jullie een maas in de wet vinden.
Het volgende staat in de wet:
Artikel 2.3.4
Het is verboden consumentenvuurwerk aan een particulier bedrijfsmatig ter beschikking te stellen op een andere plaats dan een verkoopruimte die voldoet aan bijlage 1 gestelde voorschriften en de door het bevoegd gezag overeenkomstig artikel 2.2.3 gestelde maatwerkvoorschriften.

Dit zou dus betekenen dat het ook bij een servicepunt niet opgehaald mag worden en het bezorgen al helemaal niet mag..
Hier zou dan expliciet door de overheid een uitzondering in gemaakt moeten worden om de regels in de wet aan te passen en die kans lijkt ons bijzonder klein :(

Hoi, als je vragen hebt over het vuurwerkbesluit misschien handig om even via de mail contact op te nemen. Consumentenvuurwerk in de categorie F2 mag inderdaad niet op deze wijze vervoerd worden, gelukkig zijn er voor F1 andere regels. Ik wil het je best even laten zien, dan kunnen jullie ook verder ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan