[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het vanochtend ook opgehaald. Van wat ik besteld had heb ik 2 derde niet gekregen en is vervangen voor andere dingetjes. Was gelukkig niet zo'n groot bedrag. Maar een mail had prettig geweest.

Mijn bestelling bij een andere winkel is geannuleerd, niet Vuurwerkbunker maar een winkel in Den Haag.
Ze mogen niet leveren en geen afhaalloket.
Weken geleden al besteld.. ben er redelijk somber van, zaten me bengalfuerer bij

Bij een winkel in Voorburg moest ik aan de overkant van de straat staan dan kwam hij het daar "bezorgen". De één is wat creatiever dan de ander :)

Gewoon thuisbezorgd top geregeld �� en de bestelling compleet.

Bedankt Vuurwerkbunker ������

👍= duim omhoog :)

Gewoon thuisbezorgd top geregeld �� en de bestelling compleet.

Bedankt Vuurwerkbunker ������

��= duim omhoog :)

Say whut! :shocked: Dat kan dus wel gewoon? Of is dit onderdeel van een tijdelijke oplossing om de al gedane bestellingen op een verantwoorde manier weg te werken?

Say whut! :shocked: Dat kan dus wel gewoon? Of is dit onderdeel van een tijdelijke oplossing om de al gedane bestellingen op een verantwoorde manier weg te werken?

Ze gaan na dit weekend dicht, ivm verbouwing had ik geen tijd om het op te halen.

Ik denk onderdeel van tijdelijke en waarschijnlijk eenmalige oplossing.

Ik heb er iig heel blij mee!!

Ze gaan na dit weekend dicht, ivm verbouwing had ik geen tijd om het op te halen.

Ik denk onderdeel van tijdelijke en waarschijnlijk eenmalige oplossing.

Ik heb er iig heel blij mee!!

Ah op die manier. Geniet ervan :). Zoiets maakt je jaarwisseling toch nog een beetje waardig!

Toch een punt van kritiek, waarbij ik mogelijk zelf ook wat input heb gemist (en ga dus zelf ook mogelijk niet vrijuit).

Bestelling staan voor afgelopen vrijdag 's avonds. Het afhaalloket was kennelijk gesloten 's avonds. De dag ervoor keurig gebeld met bovendien de vraag wanneer ik het wel wilde/kon ophalen. Totaal niets gecommuniceerd rondom urgentie en het mogelijk niet langer beschikbaar zijn van het afhaalloket na het weekend. Was dat toen nog niet bekend? Per saldo mijn bestellinkje (onwetend) naar woensdag verplaatst en zojuist een melding van annulering ontvangen per mail. Ik hecht er niet veel waarde aan, maar heb nu helemaal niets. Als ik dit eerder had geweten had ik het wel dit weekend of vrijdag overdag opgehaald.

In Katwijk in de coop supermarkt ligt nu ook van vuurwerkbunker Katwijk.
053443C7-0FFD-48AB-B5AC-466C10B4DEC7.jpg
Heb nog meer foto’s maar uploaden duurt lang.

Bijlagen

• 4C496AE1-8353-462E-BCE9-DEAD9064D1A0.jpg
    4C496AE1-8353-462E-BCE9-DEAD9064D1A0.jpg
    223,4 KB · Weergaven: 0
Klopt, we kunnen ons assortiment via de COOP in de Rijnstraat Katwijk aan de Rijn gaan verkopen, waar wij natuurlijk super blij mee zijn!

Beste liefhebbers,

Via deze weg willen we jullie hartelijk danken voor alle berichtjes, bestellingen en mooie woorden het afgelopen jaar. Het was een bizar jaar met veel omschakelen en we vinden het erg jammer dat al onze winkels op dit moment gesloten zijn. Ondanks het F2 verbod hebben we ons best gedaan om ook in F1 het beste assortiment voor jullie samen te stellen. Helaas kunnen we de normaliter mooiste week van het jaar hierin niets meer voor jullie betekenen.

We zitten uiteraard niet bij de pakken neer en zijn al enige tijd volop bezig met het seizoen van 2021. Met nog meer eigen ontwerp en import gezamenlijk met het beste dat de Nederlandse markt dit seizoen al te bieden had gaan we er een top jaar van maken. Het assortiment wordt sterker dan ooit! Daarnaast gaan we alles op alles zetten om in 2021 een super spektakelshow te organiseren.

Graag zien we jullie terug in januari, in onze outlet shop of in onze fysieke cat 1 shops die her en der weer openen (mét Funke cat 1).

Voor nu wensen we iedereen toch nog een fijne jaarwisseling en een prachtig 2021!

Groeten, Tobias & Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan