Mag ik ook een PM, wil ze ook graag bij mijn bestelling toevoegen.
Je kunt ze nu via de site bestellen. Je kunt meerdere bestellingen tegelijk afhalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik ook een PM, wil ze ook graag bij mijn bestelling toevoegen.
ik zie geen lufthaulers in breda op de website :(Je kunt ze nu via de site bestellen. Je kunt meerdere bestellingen tegelijk afhalen.
Ik zie de Colour conics niet op de site van Pijnacker staan, worden deze nog toegevoegd?
Ben van plan om hier ook een bestelling te plaatsen. Wel zit ik met de volgende vragen:
Klopt het dat er geen voorraden zijn toegevoegd aan de webshop? Stel ik bestel wat Funke spul hier, kunnen jullie mij dan ook 100% zekerheid geven dat ik ook het product krijg? Ik vind in normale tijden niet zo heel erg om een vervangend product uit te kiezen, maar met Cat 1... dat wil ik voorkomen![]()
Ook vraagje:
Lufthaulers (JA)
OOH LA LA (uitverkocht)
conic fountain (beperkte hoeveelheid in de winkel)
bengal feuer (beperkte hoeveelheid in de winkel, Rode bengaal is nog wel in voorraad)
Als je bij ons besteld krijg je hetgeen 100% uitgeleverd!
Lufthaulers (JA)
OOH LA LA (uitverkocht)
conic fountain (beperkte hoeveelheid in de winkel)
bengal feuer (beperkte hoeveelheid in de winkel, Rode bengaal is nog wel in voorraad)
Zo ik even blij dat ik nog wat besteld heb, staat helemaal niks meer online van Funke.Er staan geen Funke fonteinen meer online. Worden deze nog aangevuld of is de run zo groot geweest dat ze ook niet meer komen?
Dat zal vast met de trieste gebeurtenis van gisteren te maken hebben ( inbeslagname van een grote hoeveelheid Funke F1 aan de grens wat geen NL beschrijving had ).