[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Lelystad ligt wel wat (staat alleen niet op de site).
Is wel erg beperkt. Kon gisteren enkel Bengalfeuer Rood en Colour Conics meenemen. Meer hadden ze niet.

Vandaag ook maar even wat Cat1 (vooral Funke) besteld voordat het allemaal weggekaapt is :)

Best veel leuke dingetjes nog tussen. Ook wel leuk om wat te hebben en te kunnen uitdelen aan wat kids in de buurt. Op het tempo dat het nu gaat is er misschien niet heel veel leuks meer over op 31 dec

Ben van plan om hier ook een bestelling te plaatsen. Wel zit ik met de volgende vragen:

Klopt het dat er geen voorraden zijn toegevoegd aan de webshop? Stel ik bestel wat Funke spul hier, kunnen jullie mij dan ook 100% zekerheid geven dat ik ook het product krijg? Ik vind in normale tijden niet zo heel erg om een vervangend product uit te kiezen, maar met Cat 1... dat wil ik voorkomen :)

Ben van plan om hier ook een bestelling te plaatsen. Wel zit ik met de volgende vragen:

Klopt het dat er geen voorraden zijn toegevoegd aan de webshop? Stel ik bestel wat Funke spul hier, kunnen jullie mij dan ook 100% zekerheid geven dat ik ook het product krijg? Ik vind in normale tijden niet zo heel erg om een vervangend product uit te kiezen, maar met Cat 1... dat wil ik voorkomen :)

Als je bij ons besteld krijg je hetgeen 100% uitgeleverd!

Lufthaulers (JA)
OOH LA LA (uitverkocht)
conic fountain (beperkte hoeveelheid in de winkel)
bengal feuer (beperkte hoeveelheid in de winkel, Rode bengaal is nog wel in voorraad)

Komen de Lufthaulers en de conic fountain ook online? Of alleen nog in de winkel?

Er staan geen Funke fonteinen meer online. Worden deze nog aangevuld of is de run zo groot geweest dat ze ook niet meer komen?

Er staan geen Funke fonteinen meer online. Worden deze nog aangevuld of is de run zo groot geweest dat ze ook niet meer komen?
Zo ik even blij dat ik nog wat besteld heb, staat helemaal niks meer online van Funke.
Hoop voor alle anderen dat het weer aangevuld kan worden.

Dat zal vast met de trieste gebeurtenis van gisteren te maken hebben ( inbeslagname van een grote hoeveelheid Funke F1 aan de grens wat geen NL beschrijving had ).

Dat zal vast met de trieste gebeurtenis van gisteren te maken hebben ( inbeslagname van een grote hoeveelheid Funke F1 aan de grens wat geen NL beschrijving had ).

Dan hoop ik dat ze de bestelde Funke goederen kunnen uitleveren. Anders is dit de zoveelste domper.

Laatst bewerkt:
Ter voorkoming van problemen word er inmiddels hard gewerkt bij andere winkels aan oplossingen. Dit zullen Tobias en Robin ook zeker doen mocht de mogelijkheid er zijn.

48B9D1F1-573D-490C-825C-A67A52A779CF.jpg

AA008106-49B9-4654-81E2-5F9C710184CC.jpg

31E4079B-A638-4897-91C0-8743DCE1188D.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan