[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het volledige vuurwerkbunker.nl assortiment is vanaf nu inderdaad ook in Katwijk te koop, dit is een mooie samenwerking met Pyrofreakskatwijk!

Kunnen we de Bardarbunga fontein nog terug verwachten bij de freak actie in Pijnacker?

Bardabunga is toegevoegd aan de freakshop in Pijnacker, evenals meer mooie producten van Zena.

Ook zijn er EVO artikelen toegevoegd, waaronder de hele renaissance lijn (op verzoek) en de EVO force one. Met allemaal mooie prijsjes!

Bardabunga is toegevoegd aan de freakshop in Pijnacker, evenals meer mooie producten van Zena.

Ook zijn er EVO artikelen toegevoegd, waaronder de hele renaissance lijn (op verzoek) en de EVO force one. Met allemaal mooie prijsjes!

Bedankt Tobias voor het opnemen van de kingsmen nadat ik jullie gemaild heb. Vanavond ga ik hem binnenharken!

Yes dat doen we! Deze topper staat op beide webshops voor 49,95 euro.

We doen ook mee aan de Zena Snapte openingsactie, deze topper voor 59 euro

Assortiment update!

De vernieuwde Pangu collectie is toegevoegd op de actieshop van Pijnacker

Blinkr VWT (19.95 euro) toegevoegd

en The Scream van Wolff (24,95 euro) is toegevoegd, deze is te vet om niet te hebben!

Doen andere shops nog mee met acties? Als ze een beetje moeten concurreren tegen andere vuurwerkshops zoals vuurwerk expert en vuurwerkmania is de keuze makkelijk gemaakt wat je dan kiest. Zoals in Katwijk hier bij mij om de hoek is nou niet bepaald aantrekkelijk om te kopen dan zou ik liever 30 minuten in de auto zitten naar Pijnacker toe.

Hoi Koekie,

Er komt binnen kort een landelijke actie met de Space Power collectie welke bij alle vuurwerkbunker punten te shoppen is.

Ook kun je landelijke acties verwachten met o.a. Black Friday.

Bovenstaande actie kunnen we helaas niet in Katwijk doen omdat we daar geen Redwire en Zena voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan