[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben helaas weer vertraging met de filmpjes van de space power compounds. De kwaliteit van de filmpjes zelf (niet de boxen zelf) laat te wensen over, waardoor we het opnieuw moeten laten filmen. We vinden het zelf ook super vervelend...

We zetten vanaf morgen tot zondagnacht nog 1 keer de Katan specials voor stuntprijzen online, dus pak je kans!

Nu online t/m zondag: Dit weekend nog één laatste keer Katan Special stuntprijzen! Ook hebben we nog een extra combideal toegevoegd: de Evo Bomber + The Corolla! :cool::handsup:

Nu online t/m zondag: Dit weekend nog één laatste keer Katan Special stuntprijzen! Ook hebben we nog een extra combideal toegevoegd: de Evo Bomber + The Corolla! :cool::handsup:

Hoe kan ik de betreffende producten + stuntprijzen vinden? Zie ze namelijk niet staan .

Wat een geweldige prijzen weer!

Kunnen we ook een nieuwkomer als de Red Ghost uit de Climax collectie nog in een weekend/week actie verwachten?

Wat een geweldige prijzen weer!

Kunnen we ook een nieuwkomer als de Red Ghost uit de Climax collectie nog in een weekend/week actie verwachten?

Dankje!

De Red Ghost komt ook op de shop. Vorig jaar hebben we een aantal Code reds (Red Ghost is hier de omlabeling van) ingekocht voor de actieshop, daar is er nog 1 van op voorraad. Als deze verkocht word zetten we de Red Ghost online, tenzij je perse de Red Ghost wilt ;)

Dat ging erg snel, de code red is uitverkocht.

Vanaf nu hebben we de Red Ghost online staan als omlabeling van de Code Red.

Ook is de El camino voor een mooie prijs toegevoegd!

Voor het eerst hier besteld.
Zeker niet de aller goedkoopste freak actie maar wel een zeer mooi assortiment.
Erg tevreden met mijn gemixde bestelling van Funke, Evo en Katan artikelen.

Zeer benieuwd naar de service en het afhalen van de artikelen!

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Heren van Vuurwerkbunker ik heb mijn email adres verkeerd genoteerd bij mijn bestelling, wat kan ik het beste doen om alsnog een bevestiging te krijgen?

Heren van Vuurwerkbunker ik heb mijn email adres verkeerd genoteerd bij mijn bestelling, wat kan ik het beste doen om alsnog een bevestiging te krijgen?
Even een mailtje naar ze sturen met de bestelnaam en het juist emailaddress.

Beste liefhebbers, wegens alle onrust voelen ook wij ons genoodzaakt om met een bericht te komen. Indien er een landelijk verbod komt op de verkoop van vuurwerk en wij dus niet mogen uitleveren, komen we met een passende vorm van compensatie (geld terug, voucher of laten staan van bestelling in geval van oude voorraad; het is jullie wettelijk recht hier zelf een keuze in te maken). Je kunt dus met een gerust hart bestellingen plaatsen.

Mocht de verkoop wel gewoon doorgaan dan nemen wij passende maatregelen bij het afhalen zodat dat dit in alle veiligheid kan verlopen. Bij verdere vragen kun je ons altijd een mailtje sturen. Voor nu wensen we iedereen een fijn weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan