[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt dit niet een beetje als een broodje aap verhaal van een concurrerende winkel ofzo? Wij zijn een groot vuurwerkpunt en verkopen al 15 jaar vuurwerk uit deze bunkers, welke binnen staan in een verwarmde kas (Intratuin). Dus nee onze bunkers zijn kurkdroog en we hebben hier nog nooit klachten over gehad.

Over nieuw binnengekomen vuurwerk wordt weleens gezegd dat het nat (vochtig) is waardoor het minder goed presteert. Dit komt omdat het soms vlak voor kerst binnenkomt en het dus net uit de containers is welke 4 weken op een natte boot hebben gestaan. Maar zelfs met dit vuurwerk komt het helemaal goed als het 1 week in een droge en warme bunker staat.

Ik hoop dat ik jullie twijfels weg genomen heb :)

Thanks voor je reactie! Het leek me al sterk maar ik kreeg van dit van iemand te horen, zal z'n naam maar niet noemen haha.

Ik heb er in ieder geval vertrouwen in en kom dit jaar voor het eerst langs!

Haha ja inderdaad, enthousiasme slaat toe hé..

Bedankt voor jullie reactie over de bunker. Het leek me inderdaad al een sterk verhaal. Heel erg benieuwd naar jullie winkel, dit jaar voor het eerst. Veel succes alvast!

Al meerdere jaren hier een bestelling gedaan en altijd top spul ! geen natte cakes of wat dan ook !
en ook dit jaar een bestelling + meterpakket ophalen daarzo :applause: Nu al zin in.

Ik haal ook al jaren mijn vuurwerk hier.
Ik moet er een stukje voor rijden maar dat is het zeker waard, top service en niks te klagen over het vuurwerk.

Eerste bestelling staat al een tijdje en daar zal het niet bij blijven :-)

Zal ik ook maar mee doen, ook meermaals hier besteld, altijd volgens afspraak en goede afhandeling mijn droge vuurwerk gekregen!

Moet nou wel voldoende overtuiging zijn om niet meer aan deze winkel te twijfelen, na zoveel goede verhalen van diverse freaks!

Laatst bewerkt:
Zoals wijlen Johan Cruijf zou zeggen....Kijk als er geen water in de bunker staat heb je een droge bunker, lijkt me duidelijk!!

Natte bunker!
2460170711152249.jpg

Droge bunker!
unnamed.jpg

Kunnen we binnenkort nog filmpjes verwachten van de 100 shots cakes uit de Space Power Collection? Ben wel benieuwd naar de effecten.

Hi renemichel, Wij verwachten deze binnen twee weken te hebben! Wij kunnen ook niet wachten ;)

Bedankt voor alle positieve berichten!!

Omdat donderdagavond een soort van vrijdag is, gaat de Funke actie week vanavond al van start!

Toppers van producten zijn alleen deze week voor absolute stunt prijzen te koop, check bijvoorbeeld de:

Geysir Kaliber C voor 3.75 euro

Cracker Variations 2 voor 28.50 euro

Goldblinker 25 sh voor 37.50 euro

Vivaldi voor 299.95 euro

Ook hebben we twee stookpakketten samengesteld :handsup: Deze zijn met 1 druk op de knop te bestellen!

VOORAVOND STOOKPAKKET FUNKE STAR POWER.jpg

funke stunt.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan