[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk aanbod weer. De mega willows voor 110 mooie prijs! En de kartonnen zijn weer goed. 4 x Ultimate voor 110 bijvoorbeeld. Benieuwd of jullie nog van die bijzondere uitloop artikelen kunnen regelen. Die Ti Rep zeker tof! Sowieso dit jaar weer bij hullie bestellen. Maar voor nu kijk ik nog even vanaf de zijlijn toe. :biertje:

Ik vind het wel een rot streek om de webshop niet om 23:59 open te gooien maar opeens eerder. Gelukkig had ik zelf de webshop openstaan en kon ik om 23.40 gelijk bestellen maar snap voor anderen die zo om 12 uur willen bestellen voor een verassing komen te staan.

Bestelling geplaatst maar kreeg net toen ik via ideal wou afrekenen foutmelding en teruggestuurd met notificatie dat de kartoj thunderbrick niet meer in mijn winkelmand was. Ughhhh heb ik weer!

Jammer dat er geen 1 mega willows op voorraad is geweest, misschien dat het later wordt aangevuld?

Er zitten toppers tussen voor de prijs, 1e bestelling van het jaar is rond:applause:

Gaan jullie ook pijlen aanbieden, voornamelijk de goldfunken?

Het is maar hoe je het bekijkt. We openen een webshop met wat ruimte om te controleren of alles werkt. Als ik te vroeg ben is het niet goed, als ik te laat ben is het ook niet goed. Het is helaas niet anders, sorry!

Ik wacht nog even het besluit uit wat betreft pijlen verkoop.

mvg Dave

Bedankt voor het doorknippen van het lint.

In het algemeen zitten er een aantal bijzonder interessante artikelen tussen! Hulde daarvoor.

Voor mij helaas niet. Een Wicked Whistle die vorig jaar augustus 22,50 was en nu 28,00 (waardoor ook een karton fors duurder is). Een Spinnerz 2 Colorz die tot het sluiten van de freaksite voor 75,00 werd aangeboden en nu voor 95,00 terugkomt. Maar het is ook een illusie om te denken dat je het voor iedereen goed kunt doen. En ik blijf de site sowieso het hele jaar volgen.

Succes en veel shopplezier voor de anderen!

Tip: kartonnetje Ti-rep is voor 90,- echt een koopje, en wat te denken van de dumbum knalcake (64), Code Red en de Mega Willows. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

De Wicked Whistle en de Spinnerz 2 colorz heb ik toen voor een betere prijs kunnen aanschaffen. Echter doet de situatie zich nu niet voor om die artikelen in prijs te verlagen. Mvg Dave

Het is maar hoe je het bekijkt. We openen een webshop met wat ruimte om te controleren of alles werkt. Als ik te vroeg ben is het niet goed, als ik te laat ben is het ook niet goed. Het is helaas niet anders, sorry!

Ik wacht nog even het besluit uit wat betreft pijlen verkoop.

mvg Dave

Snap ik,
Die reactie was meer met frustratie geschreven i.v.m. mislopen van karton thunderbricks:bonk:
Bedankt voor het waar maken van freakacties. Hoop z.s.m. nog wat pijlen te kunnen inslaan

Eerste bestelling gedaan, kan niet wachten om de HFF shots of anarchy op te komen halen en in de straat te mogen bewonderen. Thanks @vuurwerk Vathorst!

En ik vroeg me af of er nog nieuwe aanbiedingen komen, en zo ja wanneer? (de huidige aanbiedingen zijn allemaal uitverkocht)

Er staan toch echt nog genoeg mooie aanbiedingen.

Na het klikken op het menu item ‘aanbiedingen op=op’ zie ik alleen 3 artikelen die uitverkocht zijn. prima dat er daarnaast nog genoeg goed geprijsde artikelen zijn te vinden, maar daar doelde ik niet op, en Vathorst beschouwt dat kennelijk ook niet als aanbiedingen/outlet.

Volgens mij is het in principe een freakactie en zijn de producten waar jij op doelt juist outlet. bv De mei tai tailgate voor 165,- en de shots of anarchy voor 189,- zijn toch echt freakprijzen

We vullen de webshop gedurende het jaar met opruim/outlet artikelen. Echter neemt het dit jaar wel wat meer tijd in beslag dan voorheen ivm overnames.

Voor vandaag hebben we wel de Nano Shot 360s Box toegevoegd aan de webshop voor een leuke prijs: 175,-

Vorig jaar gehad en naar mening zeker een topper. Ook de furious precision had mij zeer positief verrast. Dit jaar weer op het lijstje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan