Code Red

Dit was gister tijdens de demo echt een prachtige box, en zoals al gezegd de finale maakt hem echt af. De prijs vind ik ook prima, deze gaat er wel komen.

Dit was gister tijdens de demo echt een prachtige box, en zoals al gezegd de finale maakt hem echt af. De prijs vind ik ook prima, deze gaat er wel komen.
Helemaal mee eens! Rood/groen combi heerlijk en dan een transbomber einde. Must have!

De eerste cake vind ik prachtig, in de 2e de shots met moving stars en red ghost, de 3e is mwah OK en de 4e is voor een at cake qua effect niet indrukwekkend genoeg. Een gliding scale down naar een not buy dus.

Prachtige cakebox die ook nog eens aantrekkelijk geprijsd is zeg! Het begin is echt prachtig, rood met groen en een vleugje blauw... Schitterend!

Ai ai wat een lekker boxje, qua opbouw een Transbomber, alleen dan net wat beter uitgewerkt met al die kleuren :yes:

Echt een hele gave box. Hoog op de wensenlijst. \staat deze al ergens bij een van de freakshops :wink:

Dez box laat precies zien dat niet alleen het effect belangrijk kan zijn maar dat ook het tempo van groot belang is.

Back
Bovenaan