vuurwerkboy023
VWC lid
Ik zie inderdaad dat ik 3e was die besteld heeft... wat zuur!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het wel een rot streek om de webshop niet om 23:59 open te gooien maar opeens eerder. Gelukkig had ik zelf de webshop openstaan en kon ik om 23.40 gelijk bestellen maar snap voor anderen die zo om 12 uur willen bestellen voor een verassing komen te staan.
Bestelling geplaatst maar kreeg net toen ik via ideal wou afrekenen foutmelding en teruggestuurd met notificatie dat de kartoj thunderbrick niet meer in mijn winkelmand was. Ughhhh heb ik weer!
Jammer dat er geen 1 mega willows op voorraad is geweest, misschien dat het later wordt aangevuld?
Er zitten toppers tussen voor de prijs, 1e bestelling van het jaar is rond
Gaan jullie ook pijlen aanbieden, voornamelijk de goldfunken?
Bedankt voor het doorknippen van het lint.
In het algemeen zitten er een aantal bijzonder interessante artikelen tussen! Hulde daarvoor.
Voor mij helaas niet. Een Wicked Whistle die vorig jaar augustus 22,50 was en nu 28,00 (waardoor ook een karton fors duurder is). Een Spinnerz 2 Colorz die tot het sluiten van de freaksite voor 75,00 werd aangeboden en nu voor 95,00 terugkomt. Maar het is ook een illusie om te denken dat je het voor iedereen goed kunt doen. En ik blijf de site sowieso het hele jaar volgen.
Succes en veel shopplezier voor de anderen!
Tip: kartonnetje Ti-rep is voor 90,- echt een koopje, en wat te denken van de dumbum knalcake (64), Code Red en de Mega Willows. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is maar hoe je het bekijkt. We openen een webshop met wat ruimte om te controleren of alles werkt. Als ik te vroeg ben is het niet goed, als ik te laat ben is het ook niet goed. Het is helaas niet anders, sorry!
Ik wacht nog even het besluit uit wat betreft pijlen verkoop.
mvg Dave
En ik vroeg me af of er nog nieuwe aanbiedingen komen, en zo ja wanneer? (de huidige aanbiedingen zijn allemaal uitverkocht)
Er staan toch echt nog genoeg mooie aanbiedingen.
Iemand ervaring met de Furious One van Vuurwerk Vathorst?
Kan er eigenlijk niets over vinden op de productvideo na..
https://www.vuurwerkvathorst.nl/index.php/online-store/per-merk/furious-fireworks/furious-one-detail
2e compound, 1e cake van de Shots of Anarchy(minstens volgens het product filmpje op de site).