Ik zoek een cake

Weet iemand of er een muzikale cake bestaat. Fluit of knal met een bekend wijsje/deuntje/ritme. - Als voorbeeld: ateam deuntje - bestaat zoiets?

Denk het niet! Maar als je goed zoekt, zijn er wel een aantal ritmische cakes te vinden, die bijvoorbeeld 1 - 2 - 3 - 4 - 5 shots schiet. Heb zo geen voorbeeld, maar ze zijn er wel. Of een cake die eerst 5 x 1, dan 5x per 2 en uiteindelijk een salvo van 5 doet (check de pangu 25sh cakes).

Maar echt deuntjes, nee die zijn er zo ver ik weet niet

Ik zoek... een budget cake met alleen een red peony effect (multicolor mag eventueel ook).

Rood peony, fix ergens een oude Red Maroon!

Losse cake, moet je even bij de broekhoff of cafferata show lijnen kijken.
Red ghost van Evo is ook erg rood.

Multicolor zijn er genoeg! Elke importeur heeft er daar wel een paar van.

Ik ben opzoek naar compound / cakeboxen (50 tot 144 shots) met maar 1 effect, ik ken er al een aantal maar zoek vooral deze effecten:

- Peony, liefst 4x1 kleur of iets in die trend;
- Flash/strobe,liefst 4x1 kleur of iets in die trend;
- Evo Twinkling Bauhinia maar dan in een box.

Alvast bedankt voor de moeite.

Twinkling bauhihia ga je niet in iets anders vinden, aangezien het een uniek effect is. Enkel rubro heeft her in een nieuwe cake verwerkt.

Voor de peony moet je de neon maroon hebben van vuurwerk mania! Of de colorstorm van Evo.

Strobe boxen die goed zijn : massive blinkers van vuurwerk totaal, zillion blink van Broekhoff of W-Strobe van redwire.

En iets wat er tussenin zit : colorful city van pangu, met kleur en blinkers

Voor strobe is de Noisekick van Vuurwerktotaal ook een dikke aanrader. Alleen heb je dan wel falling leaves erbij.

Gister in de wedstrijd shows bij de Trophy werden hele mooie waaiers geschoten.

- Rij rood
- Rij rood
- 2 rijen rood in een keer leeg
- Rij groen
- Rij groen
- 2 Rijen in een keer leeg.

Ben opzoek naar de naam.

En die dahlia cake met titanium core die een aantal keer voorbij kwam bij de trophy gister, welke was dat?

Dat leek op een funke bak, kom maar op met die schietlijsten. Heb echt hele mooie producten gezien.

Gister in de wedstrijd shows bij de Trophy werden hele mooie waaiers geschoten.

- Rij rood
- Rij rood
- 2 rijen rood in een keer leeg
- Rij groen
- Rij groen
- 2 Rijen in een keer leeg.

Ben opzoek naar de naam.

Ik was hier ook erg benieuwd naar, dit leek echt geen consumentenvuurwerk meer... maar schijnt gewoon de Elegant Night van Funke te zijn...

scala 100 van funke ?

knalde ook veel harder dan de andere siercakes.

Ja dat was deze geloof ik. Klapte nog harder dan de F3 Zena salute cake haha. Wat een dikke bak! Je zou 'm eigenlijk moeten versnellen in een finale. Kwamen echt dikke beuken vanaf.

Die waaier die meerdere keren in de battles werden geschoten die wil ik HEEL GRAAG weten :yes:

Back
Bovenaan