[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te horen Patrick, hopelijk komen de Silbertürme nog binnen, dan krijg je zeker nog een bestelling.

Dat zijn we wel van plan, maar ik
Moest eerst even mijn gewone toko alles fixen en tweede deel van deze week wil ik de site opengooien.

Wij hebben veel vraag momenteel naar de silberheuler/blauwe heuler en de silberfontanen.
Sie heb ik nu nog ruim in voorraad maar gaat wel razend hard.

Hiervoor geld op-op!

Ik krijg op het moment heel veel vragen of er bij ons wel afgehaald mag worden, omdat dit bij veel collega verkooppunten niet mag.
En JA dat mag bij ons, dat komt omdat wij en doe het zelf zaak zijn en bij winkels in de dhz branche mag men orders afhalen bij ons :)

Zojuist ook 3 soorten aanstekers toegevoegd aan de site!

Ik had graag wat Funke Cat. 1 willen halen, maar door geen eigen vervoer en de omstandigheden in het land, gaat dit niet gebeuren helaas. Ik zag ook al dat veel van wat ik had willen hebben niet meer op voorraad is.

Jullie hebben toch een soort Doe-Het-Zelf zaak, een soort "Enorm"? Cat. 1 mag het hele jaar door verkocht worden, dus ik vroeg mij af of jullie van plan zijn om Cat 1. (op bestelling) door het jaar te verkopen? Dan zou ik alsnog wat kunnen halen. :D

Ja helaas is eea van Funke al op. Op dit moment heb ik nog een aardige voorraad Silberfontanen, de rode en blauwe luchthuilers gaan wel erg hard en wordt de voorraad snel kleiner van. Starkids en kugelblitz is nog ruim op voorraad.

Afhankelijk van mijn rest voorraad cat 1 staat het wel op mijn lijstje om dit op de site te laten staan gedurende het jaar ja

Bedankt voor de tip. Blauw was helaas al uitverkocht, maar gelukkig nog wel rood kunnen scoren. Moet er wel 1 uur voor rijden, en dat voor cat. 1 :bonk:

Mail me even! Heb volgens mij nog blauw, moet maandag even tellen. Dan kan ik he een seintje geven als ik de evt aanwezige voorraad online zet!

Bedankt voor de tip. Blauw was helaas al uitverkocht, maar gelukkig nog wel rood kunnen scoren. Moet er wel 1 uur voor rijden, en dat voor cat. 1 :bonk:

Haha, ik heb hetzelfde hoor. Gelukkig had ik wel nog blauw en rood. Maar ga nu al voor de 3e keer bij Patrick langs. 3 kwartier heen, 3 kwartier terug. Achja lekker muziekje aan en genieten :)

De blauwe luchthuilers staan op uitverkocht, maar deze heb ik nog wel.
Morgen ochtend zal ik een telling doen en een voorraad correctie waardoor deze weer te bestellen zijn!

De blauwe luchthuilers staan op uitverkocht, maar deze heb ik nog wel.
Morgen ochtend zal ik een telling doen en een voorraad correctie waardoor deze weer te bestellen zijn!

Ik hoop dat je dit voor 10:00 hebt gedaan. De bedoeling is om morgenvroeg rond die tijd de rode op te halen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan