[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik nu bestel via de website kan ik het in principe morgen overdag ophalen bij vuurwerkhuizen, het cat 1 vuurwerk?

Klopt dat?

Ja we hebben voor morgen een middag blok open gezet :)
Waar modig kan in overleg per mail dan na bestelling ook afgesproken worden om in ochtend te halen

Er wordt behoorlijk flink aan Funke spullen besteld, de voorraad gaat erg hard!

Wil je niet misgrijpen bestel dan snel, op dit moment nog voorradig:
- SIlverheuler
- Luftheuler Gelb
- Luftheuler Rot
- Schreihals
- bengalfeuer Mix
- Silberfontanen
- Kugelblitz
- Starkids fontanen

Dank!

Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het afgelopen "aparte" jaar en allemaal fijne dagen en ondanks alles een mooi cat 1 uiteinde :kerst:

Dank!

Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het afgelopen "aparte" jaar en allemaal fijne dagen en ondanks alles een mooi cat 1 uiteinde :kerst:

Bedankt en ik wens jou en jouw team ook een fijne dagen toe. En nogmaals de complimenten voor de service, het productaanbod en de top communicatie!:applause: Till next year!

Team Huizen,

Wederom bedankt voor de goede zorgen en de gezelligheid. Fijne dagen voor een ieder en uiteraard alvast de beste wensen voor 2021.

Tot snel!

Morgen volgt er een nog een kleine voorraad aanvulling van de Bengalfeuermix en de Silberfontanen.
De luftheulers gaan razend hard dus wil je niet misgrijpen bestel dan snel

Zodra ik ze binnen heb boek ik ze op en dan zijn ze direct weer bestelbaar in het middagblok van morgen.
En zolang de voorrad strekt natuurlijk de dagen erna ook

Wij krijgen vandaag nog eea aan de Crackling Ground Flower binnen in de cat 1 versie :)
Zullen vanaf vanavond bestelbaar staan voor afhalen morgen en donderdag :)

download.jpg

Ook ik wil team Huizen graag bedanken voor alle goede zorgen in dit gekke jaar!

Helaas geen bezoekje van mij dit jaar, volgend jaar zeer zeker wel weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan