[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment toegevoegd.

Ghost Blaster
Dragon Master

Oei, die zien er op de product filmpjes heel goed uit. Maar voor ik bestel zou ik graag productie zien (liefst live om het echt te beleven, maar een stream van de dealeravond zo ook al helpen). Weet wel dat ik dit eigenlijk aan GBV-WECO moet vragen. Maar Dennis, weet jij toevallig of er een mogelijkheid komt?

Oei, die zien er op de product filmpjes heel goed uit. Maar voor ik bestel zou ik graag productie zien (liefst live om het echt te beleven, maar een stream van de dealeravond zo ook al helpen). Weet wel dat ik dit eigenlijk aan GBV-WECO moet vragen. Maar Dennis, weet jij toevallig of er een mogelijkheid komt?

Voor deze freakprijzen durf ik deze bakken ook wel op basis van productie filmpje te bestellen. Vsn het weekend eens op mijn gemak kijken wat ik vsn de professional style lijn ga bestellen

Voor deze freakprijzen durf ik deze bakken ook wel op basis van productie filmpje te bestellen.

Je mag ze delen hoor wat mij betreft, die productie filmpjes. Ik ben reuze benieuwd. :wink:

Verder wel weer tof en typerend dat Dennis deze lijn weer razendsnel online heeft staan. Ghost Blaster trekt mijn aandacht. Als ze die eerste cake nou eens los zouden maken, was het een no brainer (en ja, die is er in de vorm van Color Ghost al, maar die redt het met zijn 25mm bij lange na niet tegenover de product video van deze blaster, vind ik)

Hoi

Op dit moment heb ik geen idee eerlijk gezegd en weet ik niet wat ze gaan doen.

Ook van andere importeurs heb ik nog niets vernomen of gehoord.

Zo 1e bestelling 2020 producten is geplaatst. Ben echt heel benieuwd hoe de professional style lijn gaat presteren in de straat.

Besteld:

Dragon Master
Ghost Blaster
2x Colorful Palms

Dennis super dat je deze lijn zo snel online hebt staan. Nu wachten op nieuwe producten Evo, St8ment en Pangu

Hey Dennis,

Hoelang worden de nieuwe 2020 artikelen voor huidige prijs aangeboden?
Zit zelf nog te twijfelen
Dan kan ik nog rustig erover nadenken

Een mooie dag

Dus dacht een dikke AANBIEDING !!

Alleen vandaag Fast or Furious 1

De laatste is uitloop !!

Voor € 12,49 p.st

19 stuks beschikbaar

Deze actie is alleen vandaag geldig !

ff-01_3d.jpg

Leuke actie! Is het mogelijk dat het minimale bestelbedrag voor deze actie een dagje op 12,50 staat? :D

Dan snoep ik er nog eentje mee! .:)

Laatst bewerkt:
Dennis kan ik nog mails verwachten van overgang oude naar nieuwe orders?
Ik heb even alles uitgeprint wat ik heb ontvangen en mis het een en de ander aan orders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan