Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ook altijd weer een erg fijn topic, waarbij de sfeer er toch wel lekker in komt. Probeer aankomend jaar zeker wat meer foto's te maken bij het afhalen, echter is het altijd druk in de winkels, veel dozen te versjouwen, te enthousiast met het vuurwerk dat het erbij in schiet. Hier nog wat foto's van twee jaar geleden bij Vuurwerk Orthen:
We moeten nog even geduld hebben totdat de showrooms in NL weer open gaan, maar om alvast in de stemming te komen, hierbij wat foto's gemaakt van vuurwerkwinkels in Valencia. In de stad zijn veel kleine vuurwerkwinkeltjes gevestigd en dan is het natuurlijk hartstikke leuk om in de verschillende winkels de sfeer te proeven en een foldertje te scoren. En in Valencia weten ze wel hoe ze een etalage sfeervol in kunnen richten.
Pyroshopping (foto 1 en 2) en Pirofoc i Fantasia in Valencia tijdens Las Fallas 2018.
De vuurwerkverkoper hier in het dorp heeft altijd wat in zijn vitrine staan. Altijd leuk om met de hond langs te wandelen, ook al is het niet mijn merk het geeft toch sfeer!
28 december 2018 als eerste binnen in de winkel om wat sfeerfoto's te maken. Achter de balie een grote wand met rekken en kasten om een deel van het vuurwerk voor de losse verkoop op te slaan. Geweldig om te zien, geeft net dat beetje extra sfeer. En doet mij eigenlijk denken aan de winkeltjes in Valencia.
Ik heb een aantal jaar geleden een korte video gemaakt in de Showroom van Huismanvuurwerk in Huissen. Veel van deze producten zijn natuurlijk niet meer te koop, maar het geeft wel een indruk hoe zij het inrichten!