[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Dennis,

Mijn oude account kan ik niet meer gebruiken en zoals je aangaf moet je een nieuw account aanmaken op de website, maar als ik dat wil doen krijg ik de melding; Fout dit e-mail adres Is al in gebruik.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Edit: krijg deze melding ook als ik als gast wil bestellen.
Voor nu even een ander e-mail adres gebruikt. Kan jij zorgen dat de orders worden samengevoegd.

Mooie website en goed gevuld met mooie producten.
Bedankt voor de aanbieding vandaag, mooi een paar van meegepakt

Laatst bewerkt:
Hi Dennis,

Mijn oude account kan ik niet meer gebruiken en zoals je aangaf moet je een nieuw account aanmaken op de website, maar als ik dat wil doen krijg ik de melding; Fout dit e-mail adres Is al in gebruik.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Edit: krijg deze melding ook als ik als gast wil bestellen.
Voor nu even een ander e-mail adres gebruikt. Kan jij zorgen dat de orders worden samengevoegd.

Mooie website en goed gevuld met mooie producten.
Bedankt voor de aanbieding vandaag, mooi een paar van meegepakt

Hoi Cakebox

Dit klopt dit is nog een dingetje in het systeem.

Dit komt omdat we alle orders compleet hebben overgezet naar het nieuwe systeem maar ze zijn achter de schermen bezig om dit op te lossen.
Je kan dan wachtwoord vergeten doen en dan wordt er een nieuwe opgestuurd naar je.

ik heb inmiddels hem aangepast je mail en verstuurd naar je mail die je altijd gebruikt.

Dennis

Hi Dennis,

Dank voor je snelle reactie.

De knop wachtwoord vergeten kon ik op de mobiele website niet vinden.
Wellicht op de desktop versie?

Groet!

Ben benieuwd naar de pangu artikelen, hopelijk zien we die ook snel op uw website

Hoop het ook maar gaat denk ik nog wel even duren. Films komem pas 2e helft augustus en prijzen worden 1 september pas gecommuniceerd.

Dennis heeft dan denk ik nog het nodige werk om alles goed te koppelen in het systeem.

Okee 2x besteld voor 2020
Alleen moet 2x rijden
Hopelijk kan ik dit veranderen naar 1x
Heb 2x compounds
En 2x waaier cake
Maar goeie scherpe prijzen vuurwerk almere haven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan