Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto van 2 jaar geleden, maar is nog niet veel aan veranderd:
20171217-172231.jpg

(grotere afbeelding: https://postimg.cc/FYdxPKL7)

Wow, schitterend hoekje is dat zeg! Dat maakt het Vuurwerkcrewen aan het einde van het jaar wel erg interessant. Brengt me op ideeën!

Nu ook al begonnen gewoon, dat moet wel heel vet worden als het straks allemaal klaar is. Hopelijk krijgen we hier ook update's te zien, erg sfeerverhogend.

Bij mij staat alles al te popelen om weer opgezet te worden, maar moet nog een paar weekje geduld hebben.
DSC02471 (2).jpg

Vuurwerk dozen zijn trouwen enorm geschikt om het e.e.a. in te bewaren :D

WoW, heel gaaf gedaan zeg. Veel ruimte om uit te breiden heb je niet meer denk ik, maar is ook niet echt nodig met dit mooie plaatje.

Gaaf!!! Wat super om nu al een kerstdorp te zien zeg, zeker met de wintertijd die afgelopen weekend is ingegaan én de temperaturen die omlaag zijn gedoken.. De sfeer komt er goed in zo. Het schiet op!! :kerst:

Prachtig dorp! Mooie inspiratie voor m’n eigen eerste dorp die ik dit jaar gaat opzetten.
Over twee weken toveren wij het huis helemaal om. Foto’s volgen uiteraerd.

Na twee jaar op zolder te hebben gestaan gaat mijn vrouw er dit jaar weer aan beginnen. Ze heeft een halve week vrij genomen van haar werk om op te bouwen.
Zodra e.e.a. klaar is zal ik de foto's posten

Wat gaaf om te zien, Bizzy1. Echt tof gemaakt. Ook erg bizar om te zien dat de vrouw van Madmax er een halve week vrij voor neemt. Ik ben razend benieuwd wat dat brengt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan