[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik er vanuit gaan dat ik van de 2 bestelde geisterblitz boxen wel echt de 2019 versie mee krijg?

Kan ik er vanuit gaan dat ik van de 2 bestelde geisterblitz boxen wel echt de 2019 versie mee krijg?

Goedenmorgen

De enige geisterblitz die wij op de site hebben gehad was de 2019 versie, dus JA iedereen die deze tot nu toe besteld heeft krijgt netjes de 2019 versie.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste van der Valk,

Ik koop al jaren vuurwerk bij jullie. Ik heb een vraagje: Wanneer komen er nieuwe producten op jullie webshop?

Groetjes

PyroVenray001

Beste van der Valk,

Ik koop al jaren vuurwerk bij jullie. Ik heb een vraagje: Wanneer komen er nieuwe producten op jullie webshop?

Groetjes

PyroVenray001

Goedenavond

We hebben nét de demo's achter de rug dus we gaan nu een selectie maken welke nieuwe producten er toegevoegd gaan worden aan de site.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hi Valk,

Ik heb twee bestellingen bij jullie staan, en zou deze graag af en toe aanvullen met wat leuks. Echter loop ik er dan steeds tegen aan dat het minimale orderbedrag dan opnieuw €50 dient te zijn. Is het mogelijk om dit bedrag te verlagen als je hier al eerder aan voldaan hebt?

Hiervan krijg ik een dubbel gevoel.

Aan de ene kant zou het fijn zijn om er af en toe nog iets "kleins" bij te kunnen nemen, maar aan de andere kant....
Die 50,- is een psychische grens voor mijn portemonnee, waardoor ik het niet te gek maak.:bonk:

Hiervan krijg ik een dubbel gevoel.

Aan de ene kant zou het fijn zijn om er af en toe nog iets "kleins" bij te kunnen nemen, maar aan de andere kant....
Die 50,- is een psychische grens voor mijn portemonnee, waardoor ik het niet te gek maak.:bonk:

Haha ja, ik begrijp je punt wel.. Het verlagen van het bedrag is voor mijn beheersing ook een grote test. Maar het lijkt me heel chill om af en toe een Headhunter, Double Demolition of zo'n Super Valk 6-19 bij te kunnen bestellen, zonder opnieuw aan het bedrag te hoeven voldoen. Noem het een klein geluksmomentje. :wink:

Zo te zien is de strong celebration weer te bestellen bij de weekacties, als je deze neemt voor 40 euro kan je nog wat kleins toevoegen om aan de 50 euro te komen. Maar op zo’n freaksite zit je toch al snel op 50 euro? Of ben ik de enige. :angel:

Zo te zien is de strong celebration weer te bestellen bij de weekacties, als je deze neemt voor 40 euro kan je nog wat kleins toevoegen om aan de 50 euro te komen. Maar op zo’n freaksite zit je toch al snel op 50 euro? Of ben ik de enige. :angel:

Haha klopt, zit je wel snel aan idd. Strong Celebration al in de pocket. Heb al twee bestellingen staan. Ga nu toch maar voor een derde boven de €50 denk ik..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan