subarufreak
VWC lid
Hallo komt die joker nog in de freak?
Goedenmiddag
Wij gaan druk kijken welke nieuwe producten van vwt wij gaan opnemen in ons assortiment.
Houd de site in de gaten daarvoor .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo komt die joker nog in de freak?
Valk krijgen jullie de Golden Bonfire Fanshape Box nog in het assortiment?
Kan ik er vanuit gaan dat ik van de 2 bestelde geisterblitz boxen wel echt de 2019 versie mee krijg?
Hoi Valk, weten jullie al wanneer er een nieuwe weekaanbieding online komt?![]()
Zou mooi zijn als een van de nieuwe Magnum producten in de weekaanbieding komt (Mythology Display Box of Kingstown Hangover)!![]()
Beste van der Valk,
Ik koop al jaren vuurwerk bij jullie. Ik heb een vraagje: Wanneer komen er nieuwe producten op jullie webshop?
Groetjes
PyroVenray001
Hoi Valk, weten jullie al wanneer er een nieuwe weekaanbieding online komt?![]()
Goedenavond
We hebben nét de demo's achter de rug dus we gaan nu een selectie maken welke nieuwe producten er toegevoegd gaan worden aan de site.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenavond
We gaan hier is even naar kijken.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Hiervan krijg ik een dubbel gevoel.
Aan de ene kant zou het fijn zijn om er af en toe nog iets "kleins" bij te kunnen nemen, maar aan de andere kant....
Die 50,- is een psychische grens voor mijn portemonnee, waardoor ik het niet te gek maak.![]()
Zo te zien is de strong celebration weer te bestellen bij de weekacties, als je deze neemt voor 40 euro kan je nog wat kleins toevoegen om aan de 50 euro te komen. Maar op zo’n freaksite zit je toch al snel op 50 euro? Of ben ik de enige.![]()