[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze iedereen geld terug moeten geven en je hebt bv 2000 orders van 100 euro zou je 2 ton in kas moeten hebben. Dat geld is er waarschijnlijk niet! is geinvesteerd dus kun je maar beperkt aantal mensen geld terug geven ( totdat er een goede compensatie is)anders ga je failliet en krijg je helemaal niets. Dus wacht gewoon die 100 was toch al afgeschreven.

Dus als de tent afbrandt dien je ook maar te wachten tot de winkelier het verzekeringsgeld heeft ontvangen?

Dus als de tent afbrandt dien je ook maar te wachten tot de winkelier het verzekeringsgeld heeft ontvangen?

Klopt. In dit geval is de overheid de veroorzaker dus eigenlijk zou je bij de overheid moeten aangeven kom op met die compensatie ik wil mijn geld terug.

Mensen kom op, de situatie die er nu ligt is voor iedereen niet fijn. Het is als donderslag bij heldere hemel gekomen. Bestellingen van de klant zijn natuurlijk ook bij de importeur besteld en betaald. Wat verwachten jullie nu? Geld terug is voor sommige een must, maar vergeet niet dat overheid dit probleem heeft gecreeerd en de freaks en leveranciers voor het blok hebben gezet en met 40 miljoen wisselgeld het riet in heeft gestuurd. Omdat mijn gemeente volgend jaar een verbod heeft is optie reserveren eigenlijk geen optie.... de eerste optie die men oppert zou interessant kunnen zijn echter moet je dat ook willen.
Maar men is wel degelijk met een oplossing bezig en tuurlijk is terugbetaling niet de eerste oplossing die men aandraagt. Het is roeien met de riemen die je hebt en kies je het beste van het slechtste. Iedereen (koper en verkoper) ziet het liever ook anders.... maar Den Haag is de schuldige, ga daar heen met je frustratie.

Ook nu weer tientallen berichten verwijderd hier. Hoe moeilijk kan het zijn voor een paar om normaal met elkaar om te gaan? Staat iets je niet aan neem dan contact met ons op, rapporteer een bericht maar ga niet iedere keer weer over en weer in discussie. Uiteraard moet een discussie kunnen, maar wat hier gebeurd gaat werkelijk nergens over. Die berichten zijn zo ontzettend sfeer verlagend, wij krijgen hier ook vele meldingen over van leden. Nogmaals, hou het gezellig en respecteer elkaar, lijkt ons niet teveel gevraagd.

Hoe zit dat nu? Bij piroshop arentz heeft toch ook de directeur van katan aandelen? Of was dat de oud directeur?

Zojuist keurig opgebeld door de mannen van Arentz. Ze vertelden een duidelijk verhaal. Ik laat mijn bestelling staan voor volgend jaar :)

Hier ook gebeld door Arentz. Fijn en verhelderend gesprek. Hier ook maar mijn bestelling door geschoven naar volgend jaar.

Zie je wel, geduld is een schone zaak. Zal een beste klus zijn om iedereen langs te gaan bellen. Maar wel top. Ik wacht het belletje af.

Contact gehad met René. Ik schuif mijn bestelling door naar volgend jaar. Een product heb ik geannuleerd. Daarvoor in de plaats heb ik op mijn voorstel een voucher geaccepteerd. Die komt volgend jaar wel op bij Arentz. Wat mij betreft prima oplossing. Bedankt René en tot volgend jaar!

Mijn advies aan iedereen: ga in goed overleg met de winkeliers in plaats van over een winkelier alleen maar gal te spuien. Heb ook begrip voor de situatie waarin de winkeliers zijn beland. Alleen dan kom je verder. Tot nu toe heb ik bij alle winkeliers een prima akkoord bereikt. Van geld terug tot bestellingen al dan niet gedeeltelijk doorschuiven tot vouchers tot bestellingen van anderen overnemen.

Contact gehad met René. Ik schuif mijn bestelling door naar volgend jaar. Een product heb ik geannuleerd. Daarvoor in de plaats heb ik op mijn voorstel een voucher geaccepteerd. Die komt volgend jaar wel op bij Arentz. Wat mij betreft prima oplossing. Bedankt René en tot volgend jaar!

Mijn advies aan iedereen: ga in goed overleg met de winkeliers in plaats van over een winkelier alleen maar gal te spuien. Heb ook begrip voor de situatie waarin de winkeliers zijn beland. Alleen dan kom je verder. Tot nu toe heb ik bij alle winkeliers een prima akkoord bereikt. Van geld terug tot bestellingen al dan niet gedeeltelijk doorschuiven tot vouchers tot bestellingen van anderen overnemen.

Volledig mee eens. Ik wacht het telefoontje van Arentz rustig af. :)

Ik ben ook gebeld door ze, beetje onverwachts. Duidelijk verhaal hij zou alles nog op de mail zetten voor me wat we besproken hadden. Nog niks gehoord na dit telefoontje wat dinsdag plaats vond, wacht het rustig af. Het komt altijd goed bij Arentz

Ik ben ook gebeld, goed en verhelderend verhaal. Ook ik heb mijn bestelling doorgeschoven, met nog een optie een deel om te zetten in Cat1.

Keurig telefoontje en een prettig en duidelijk gesprek gehad. Oplossing gevonden waar beide partijen tevreden over zijn. Complimenten voor deze benadering.

Ik ben ook net gebeld. Ik ga niet in details treden, maar ik moet toch even zeggen dat Arentz dit zeer netjes oppakt. Ik heb mijn bestelling doorgeschoven naar volgend jaar. Echt, alle lof voor Arentz hoe open en eerlijk ze zijn.

Ik heb ook mijn bestellingen door geschoven naar volgend jaar.
Nu maar hopen dat het dan wel weer mag.

Word er nog wat met Cat.1 gedaan bij deze winkel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan