[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel bijzonder maar waar andere webshop al enige vorm van communicatie geven blijft het erg stil rondom de piroshop arentz. Het werkt ook niet mee dat de website momenteel "offline" is.

Jonge jonge jonge. Tis amper een week geleden en nu al haast eisen om met oplossingen te komen.

Wacht gewoon eens rustig af. Veel shops hebben ook ander werk ernaast waardoor dit in de avonduren geregeld moet worden.

En ja de een is sneller dan de ander..
Komt en zeker goed. Alle vertrouwen in

Vind ik ook, het is nota bene 19 november. Nerges voor nodig om nog meer te vragen. GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!

Van de website, dus nog even geduld heren. Komt vast goed!

Beste Liefhebber,
Helaas een vuurwerk verbod is een feit.
Al zouden wij dat graag willen wij kunnen uw vraag op
dit moment niet beantwoorden en hopen hiervoor op uw begrip.
De komende weken gaan wij overleggen met welke oplossingen wij komen,
met iedereen zal dan persoonlijk contact opgenomen worden.
Update 19-11 :
Helaas duurt het iets langer dan wij hadden gehoopt.
Maar we zijn druk bezig met het zoeken naar een passende
oplossing voor iedereen en dit duurt toch iets langer dan gehoopt.

Bij mij zijn alle bestellingen nu ook netjes samengevoegd, erg fijn en overzichtelijk!
Vorig jaar is alles ook netjes opgelost na de chaos op de eerste verkoopdag, dus heb er alle vertrouwen in dat er nu ook een goede oplossing gaat komen.

Begin toch echt te hopen dat er een mooie oplossing komt, Rene houdt ons in spanning.
Ik heb er alle hoop op, wellicht een vuurwerkwinkel aan huis aflevering.
Gebeurde vier geleden in APeldoorn, toen kreeg een handelaar vrij laat te horen dat hij de vergunning niet in orde heeft gekregen door een kleine formaliteit. Ondertussen veel bestellingen gedaan, heeft ze voor 75%allen aan huis afgeleverd.

Begin toch echt te hopen dat er een mooie oplossing komt, Rene houdt ons in spanning.
Ik heb er alle hoop op, wellicht een vuurwerkwinkel aan huis aflevering.
Gebeurde vier geleden in APeldoorn, toen kreeg een handelaar vrij laat te horen dat hij de vergunning niet in orde heeft gekregen door een kleine formaliteit. Ondertussen veel bestellingen gedaan, heeft ze voor 75%allen aan huis afgeleverd.
Geloof je het zelf? En dan vervolgens zeker een dikke boete betalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan