[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Klopt
Helaas hebben ook wij het besluit moeten nemen om hem te sluiten op dit moment .
Mocht het verbod er niet komen dan gaan we misschien nog heel even open.

Dat zou top zijn! Ik wilde nog wel wat bestellen haha. En als we door mogen naar de volgende ronde al helemaal!! Een leuke actie erbij en iedereen is weer blij.

Het wordt toch al een puzzel met afhalen:yes:

Ja de Duitsers zullen een versnelde procedure opstarten, om een eventuele vergunning nog binnen 6 weken af te kunnen geven :bonk:

Ja hoor, het schijnt zelfs dat je gewoon met een container op een parkeerplaats kan gaan staan als winkelier in DE... :devil: En nee, ik ben niet serieus en heb dit niet zelf verzonnen. Kom er maar in Housenation!

Beste Liefhebbers,
Helaas een vuurwerk verbod is een feit.
Wij zullen proberen om voor iedereen een passende oplossing
te vinden en gaan de komende weken contact opnemen.
Gun ons aub de tijd en ga niet massaal mailen, appen of bellen.
Piroshop Arentz

Hoi Rene,

Bedankt voor je reactie. De knal komt heel, heel hard aan en ik hoop dat jullie er goed uit komen. Heb me afgelopen jaar kostelijk vermaakt op de site en had veel unieke producten in bestelling.
We horen van je, en veel sterkte. Tot volgend jaar gaan we maar van uit dan!

Beste Liefhebbers,
Piroshop Arentz

Het is klote, maar jullie kunnen er ook niks aan doen! En als het een optie is om de bestelling te laten staan voor volgend jaar kwa bunker en noem maar op mag je mijn bestelling nog wel een jaartje laten drogen:)

Is er geen mogelijkheid wat te regelen met een ophaalpunt in Duitsland? Je leverancier heeft ook vast mogelijkheden toch? Zou voor mij ideaal zijn. Heeft geen haast hoor,meer even dat het een mogelijkheid is voor mik en mogelijk ook andere mensen.

Het is klote, maar jullie kunnen er ook niks aan doen! En als het een optie is om de bestelling te laten staan voor volgend jaar kwa bunker en noem maar op mag je mijn bestelling nog wel een jaartje laten drogen:)

Same here, samen komen we er wel uit. Succes met dit afhandelen. Doe rustig aan ook, haasten heeft toch geen zin :).

Sterkte René! Dit is voor ons allemaal een rampscenario. Ik wil je alvast bedanken voor de mooie acties die je dit jaar mogelijk hebt gemaakt. Je oplossingen en opties zie ik wel verschijnen. Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik richting Zutphen zou komen voor vuurwerk. Maar een ding is zeker: in de volgende ronde kun je mij zeker als klant weer verwachten!

Succes met de afhandeling, hoop dat je er toch nog een beetje goed door gaat komen en ons de volgende editie weer van mooie acties en vuurwerk kunt gaan voorzien.

Succes met afhandeling van alles!

Klein vraagje, wordt er nog wel Cat.1 verkocht? Had een hoeveelheid Funke Bengalfeuer besteld. :cool:

Beste Liefhebbers,
Piroshop Arentz

Echt een trieste zaak, ik wens je heel veel succes René met alles wat nog komen gaat. Echt bizar, ik weet als geen ander wat voor werk je er allemaal in hebt gestoken en nu nog moet gaan doen.. en waarom.. voor de katse k*t. Nogmaals succes gewenst Rene :thumbup:

Nu de meeste winkels bekend hebben gemaakt hoe ze het gaan oplossen, heeft piroshop arentz al iets bekend gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan