[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot 1 juni op geselecteerde artikelen 10% bestedings korting.
Wil je weten op welke artikelen klik dan HIER

Sommige staan er 1 dag op andere 2,3 of tot 1 juni op.
Twijfel dus niet te lang voor je weet is ie weer weg:p
Bestedings korting te gebruiken tussen 1 juni en 1 augustus.

6 Fireworks for All compounds
bv.
The Throne nu €49,95 met 10% (€5) bestedings korting

Laatst bewerkt:
Begrijp ik nu goed dat ik eerst een bestelling (in mijn geval mijn 10e) moet plaatsen van minimaal 50,-, om in mijn daaropvolgende bestelling 10% korting te kunnen benutten?

Zoals het op de site staat, ja. Met één van de aangegeven producten in je bestelling.
René weer bedankt, 6e bestelling is een feit!

Wanneer je bv €99,90 uit de rubriek /categorie actie 10%bestedings korting ontvang je een kortingscode van €9,99.
Deze kan dan besteed worden in juni/juli

René, komt er nog een algehele prijsverhoging of niet? Zo ja, per wanneer? Of kunnen we ervan uitgaan dat de prijzen van de meeste producten in juni nog steeds hetzelfde zijn als nu?

Zit met deze actie erg te twijfelen, heb in m’n hoofd al twee bestellingen klaar staan. M’n budget is daarmee dan ook grotendeels op. Wat is wijsheid:D:bonk:

Wanneer je bv €99,90 uit de rubriek /categorie actie 10%bestedings korting ontvang je een kortingscode van €9,99.

Helder. Fireworks for all is niet echt mijn ding (puur persoonlijk), dus ik sla deze even over. Maar dat neemt niet weg dat de prijzen van deze doosjes lekker scherp zijn, zeker i.c.m. die korting!

Ja René, maak het nog interessanter! Was uitgegaan van 10% korting op je volgende bestelling maar dit klinkt nog beter. Bij die volgende bestelling is het minimum bestelbedrag €25 excl. korting. Hoe bedoel je dat? Stel, je hebt een kortingsbedrag van €10, dan moet je straks minimaal €35 bestellen in de webshop en mag je uiteindelijk €25 afrekenen? Of kun je €25 in de webshop bestellen en mag je €15 afrekenen?

Ja René, maak het nog interessanter! Was uitgegaan van 10% korting op je volgende bestelling maar dit klinkt nog beter. Bij die volgende bestelling is het minimum bestelbedrag €25 excl. korting. Hoe bedoel je dat? Stel, je hebt dat kortingsbedrag van €9,90, dan moet je straks minimaal €34,90 bestellen in de webshop en mag je uiteindelijk €25 afrekenen? Of kun je €25 in de webshop bestellen en mag je €15,10 afrekenen?

Het eerste rekensommetje €34,90
Wanneer de prijzen omhoog gaan kan ik nog niet zeggen.

Kan je meerdere kortingsbonnen tegelijk gebruiken of per bestelling maar 1 kortingsbon? Als dit laatste het geval is, dan sla ik helaas over. Dan ga ik bestellen om het bestellen...

Kan je meerdere kortingsbonnen tegelijk gebruiken of per bestelling maar 1 kortingsbon? Als dit laatste het geval is, dan sla ik helaas over. Dan ga ik bestellen om het bestellen...
Bij meerdere bestellingen tot 1 juni worden deze samengevoegd in 1 code, wel bij opmerkingen vermelden aub.

Dus je mag nu voor minimaal €50 uit de 10% categorie kopen.
Dan krijg je vanaf 1 juni bij een bestelling van minimaal €25,-
€5,- meer bestedingsruimte.

Dus om de korting te krijgen is een minimum van €75,- bestellen en betalen.

Rene, tot wanneer blijft het minimum op 25,- staan?

Edit: volgens mij ligt het antwoord al op tafel, hele maanden juni en juli...

Bonusvraag: komt het broertje van Lion (Kylin) ook nog in de (huidige) actie?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan