[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
De keus is voor mij gemaakt, de Encore en de Shock Tube zijn niet meer beschikbaar. Er komt vast nog wel weer wat moois langs:wink:

René, eerder werd de voorraadstatus van de artikelen aangegeven op de website, is dat bewust uitgeschakeld nu?

De keus is voor mij gemaakt, de Encore en de Shock Tube zijn niet meer beschikbaar. Er komt vast nog wel weer wat moois langs:wink:

René, eerder werd de voorraadstatus van de artikelen aangegeven op de website, is dat bewust uitgeschakeld nu?

Klopt dat deze werden weergegeven maar dat was niet de bedoeling.
Encore komt wel weer terug trouwens.

Ik had de laatste Nico shock tube.
Op papier tenminste. Nog niet in het echt uiteraard.
Ik kon hem niet laten liggen voor €10,-
16Schots met 20gram kruit per tube.
Had je eerder de keuze moeten maken inplaats van twijfelen.
Achja komt nog meer leuks op de site.

Eerder in dit topic is een trucje verteld over de voorraad status.
Vul gewoon in dat je er 100 wil en je krijgt automatisch te zien hoeveel er nog beschikbaar zijn.

Wel jammer dat je niet zoals bij haokan gewoon kleine bestellingen kan doen als je al besteld hebt. Ik zoek nog wat potjes voor 5 euro of minder voor de 18u tijdslot maar kom dan elke keer op 10 euro uit, vorige deal ook laten schieten.

Helaas, gemist! Ik was / ben op zoek naar de Event Gates voor een mooie prijs. Deze stond hier dus dit weekend (en voor hoeveel..)Is er eventueel nog 1 beschikbaar?

Voor de twijfelaars: de Playground van Xplode is de prijs waar ie nu voor staat ook dubbel en dwars waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan