[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding, zeker een aanrader!:handsup:

Heb je er zelf ervaring mee? Tropic heeft mooi spul, maar echt bagger demofilmpjes qua beeld en geluid. Dat laatste weerhoudt me soms van een aankoop. Zeker als ik geen straatfilms kan vinden, zoals hier het geval is.

Komen er toevallig nog andere producten in de categorie t/m vrijdag laag geprijsd?
Ik heb ze net veranderd

Heb je er zelf ervaring mee? Tropic heeft mooi spul, maar echt bagger demofilmpjes qua beeld en geluid. Dat laatste weerhoudt me soms van een aankoop. Zeker als ik geen straatfilms kan vinden, zoals hier het geval is.

Klopt maar de reacties die ik krijg zijn positief.
Hebben inmiddels besloten om dit jaar echter geen Tropic bij te kopen dus op=op.(heeft niks te maken met kwaliteit)

Klopt, heb hem afgelopen jaar zelf gehad. Een prima ding zeker voor die prijs. Doen!

Ik heb ze net veranderd

Klopt maar de reacties die ik krijg zijn positief.
Hebben inmiddels besloten om dit jaar echter geen Tropic bij te kopen dus op=op.(heeft niks te maken met kwaliteit)

Heb je nog meer besloten om dit jaar wel/niet in of bij te gaan kopen?

Goedenavond,
Zou u misschien ook kunnen komen aan het volgende product van Wolff vuurwerk?:

Future Legend ( Heet ook wel: Rhino óf Revolte )

Daar had ik eerder belang bij, nu is mijn lijstje sowieso al opgelopen tot boven de 50€ :p

Voorzie je nog een uitbreiding in het Wolff-assortiment? En dan met name de losse cakes zoals Cruelty, Cranck, Decibel, Fire Throne?

Daar had ik eerder belang bij, nu is mijn lijstje sowieso al opgelopen tot boven de 50€ :p

Voorzie je nog een uitbreiding in het Wolff-assortiment? En dan met name de losse cakes zoals Cruelty, Cranck, Decibel, Fire Throne?

Op dit moment ligt onze inkoop even op een laag pitje.
Wat er nog gaat komen dit jaar weet ik zelf ook nog niet.

Leuk die Nico Shock Tube. Even meegepakt voor een tientje. Geen geld voor 325 gram verdeeld over 16 schoten.

Groot ding ook, je kunt er zelfs nog een kleine cake inzetten, zodat ie lekker stabiel staat. :shocked:

Mooie cake overigens ook voor het geld, alleen snap ik het design dus niet, ook gelet op kosten (transport, logistiek etc).

Laatst bewerkt:
Leuk die Nico Shock Tube. Even meegepakt voor een tientje. Geen geld voor 325 gram verdeeld over 16 schoten.

Misschien niet zo’n goed idee dat je deze reactie geplaatst hebt. Heb hier net afgelopen weekend een bestelling gedaan en had deze er anders wel bij gedaan, samen met de Encore. Niet zo goed voor de portemonnee dit soort reacties haha:bonk:

Nu kijken of ik sterk genoeg ben om geen 3e bestelling te plaatsen...

Misschien niet zo’n goed idee dat je deze reactie geplaatst hebt. Heb hier net afgelopen weekend een bestelling gedaan en had deze er anders wel bij gedaan, samen met de Encore. Niet zo goed voor de portemonnee dit soort reacties haha:bonk:

Al bezweken? 2 bestellingen pas gedaan? Dan ben je al een stuk sterker dan dat ik ben geweest. Aan het eind van het jaar heb ik een heel boek die ze mogen afwerken tijdens het picken van mijn orders. :bonk:

Als je nou van allebei 2 doet, dan ben je weer wat leuk spul rijker en voldoe je aan de bestelrichtlijnen.. En die Encore past ook prima in de Shock Tube. :blink:

Thanks voor de DUMBUM! Heb de 16 sh nog niet eerder gehad.

neem er 3 en je haal gelijk het minimaal aankoop bedrag.

Al bezweken? 2 bestellingen pas gedaan? Dan ben je al een stuk sterker dan dat ik ben geweest. Aan het eind van het jaar heb ik een heel boek die ze mogen afwerken tijdens het picken van mijn orders. :bonk:

Ja, ik ben aan het bezwijken haha:bonk:

Zit alleen in twijfel, nu een Encore, Saturna en een Shock Tube of misschien toch het Paasweekend afwachten. Gezien het verleden zou er aankomend weekend wel eens een actie kunnen komen. Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten als je een actie in het verschiet hebt liggen René?:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan