[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.

djhek

VWC lid
Beste Vuurwerk Vrienden,

Wij proberen vanaf zondag 12-01 20:00 uur de shop weer online te hebben.
Klik hier om naar de webshop te gaan.

Wel gaan er een aantal dingen veranderen, zoals dat er in Januari alleen combi - compound boxen opkomen.
Wat we verder gaan doen is nog een raadsel dus wordt vervolgd.
Let wel op dat onze afhaalblokken eerder dicht zullen gaan.

Enkele Voorwaarden:
*Het minimum bestelbedrag voor een bestelling bedraagt €50.-.
*Wij kunnen niet garanderen welke batch er uitgeleverd wordt.
*Afhalen in Zutphen loohorst 12a.
*Wij houden bij meerdere bestellingen de eerste bestelling aan als afhaalmoment.
*Vermeld bij opmerkingen uw eerste order zodat deze samengevoegd kunnen worden.
*Afhaalmomenten kunnen niet gewijzigd worden .
*Eerder komen mag echter kan het zijn dat uw afhaalblok nog niet vrij is gegeven en u nog moet wachten, graag uw begrip hiervoor.
*Wij houden na het plaatsen van je bestelling de wettelijke retourtermijn van 14 dagen aan, hierna is je bestelling definitief en kunnen er kosten worden gerekend bij annulering.
*Wij behouden ons het recht voor afhaalmomenten te wijzigen, wij zullen dit tijdig doorgeven.
*Typefouten en afwijkingen in samenstelling en/of afmetingen voorbehouden.
*Voor overige voorwaarden verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden

Mvg. Team Piroshop Arentz

Laatst bewerkt:
Zijn er al veranderingen gemaakt in het beleid / systeem waar jullie mee werken? Bijvoorbeeld een betrouwbare uitlevergarantie en open kaart spelen als iets niet geleverd wordt vóór men bij jullie in de winkel staat? Dus als er een Piromax Salute waaier bijvoorbeeld niet wordt geleverd, dat je dat al van te voren kan weten in verband met geld terug / annuleren bestelling / alternatief product?

En is er een keuze gemaakt betreft het grote assortiment wat jullie daar mee doen? Aangezien dat te groot en divers was zoals jullie zeiden. Ik wil namelijk graag een klant worden bij jullie, maar ik wil wel met zekerheid kunnen weten dat wat ik bestel dat ik dat ook geleverd krijg.

Kleine kanttekening, de wettelijke 14 dagen retourrecht zijn na afhalen en niet na bestellen. Overigens mogen hier geen kosten aan worden verbonden. Al snap ik wel dat freaks een bepaalde kosten accepteren als gun factor naar een freakzaak :)

Beetje kritisch bericht maar dat begrijpen jullie wel na afgelopen jaar, het vertrouwen moet ook wel een beetje terug gewonnen worden ( ook al konden jullie niet overal wat aan doen natuurlijk ).

Benieuwd naar wat de shop morgen allemaal te bieden heeft. Kom maar door.

*Wij behouden ons het recht voor afhaalmomenten te wijzigen, wij zullen dit tijdig doorgeven.

Nee dank je.

Zeer benieuwd wat de freakactie te bieden heeft morgen. Zeker even een kijkje nemen!

In de mail;

Beste Klant,

Allereerst nog een heel goed 2020 gewenst.

Iets later dan de bedoeling was maar vanaf 12-01-2020 20:00 uur gaat onze webshop weer open.
Dit jaar hebben we een Freak Night, de 29e van 0:00 tot 7:00 uur.
Onze PSA 100sh boxen komen ook dit jaar weer terug, voor de rest zijn we alweer aan het brainstormen.

Mocht u meerder bestellingen plaatsen dan houden wij het eerst gekozen tijdstip aan voor alle extra orders.
Het veranderen van het tijdstip is helaas niet mogelijk.
Wanneer een blok vol zit zal deze gesloten worden.

LET OP VOOR DIVERSE ARTIKELEN GELDT OP=OP

Mvg. Team Piroshop Arentz

Misschien een stomme vraag maar dient er gelijk betaald te worden of is het ook mogelijk om dit bijv. in oktober te doen?

Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal in de shop wordt aangeboden. René heel veel s6 dit jaar, en hopelijk draait het straks allemaal lekker!

Screenshot_1.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan