[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ai, beide 10% kortingsacties gemist vanwege mijn vakantie. De 8e bestelling moet nog maar even wachten.

Nee zoals het er nu uitziet niet meer.

Helaas. Afgelopen week minder uitgegeven aan de CR-actie (Bulldozer ipv Patriot) dus had vorige week achteraf gezien best nog een bestelling kunnen plaatsen. Nu maar wachten op een mooie aanbieding en de rest van het bestelbedrag aanvullen met mijn wensenlijstje. Komt nog zat als ik het topic van vorig jaar zo doorlees:thumbsup:

Ai, beide 10% kortingsacties gemist vanwege mijn vakantie. De 8e bestelling moet nog maar even wachten.

Als je maar wel op tijd terug bent uit Mozambique dit jaar, anders blijven die 8 bestellingen + 3 Mount Lu's van mij in Zutphen liggen :tongue2:

Beste René. Ik zie dat de triple thunderking aangeboden wordt maar lees tot nu toe dat deze onder de singleshot valt omdat hij 3 tubes heeft kun je me er wat uitleg over geven dank je wel alvast

Beste René. Ik zie dat de triple thunderking aangeboden wordt maar lees tot nu toe dat deze onder de singleshot valt omdat hij 3 tubes heeft kun je me er wat uitleg over geven dank je wel alvast

Ben hier ook benieuwd naar, ik lees dat een cake minimaal uit 4 tubes moet bestaan. Maar het verbod is op ''single'' shots en dat is dit niet, graag zou ik meer info hierover willen.

Volgens mij valt dit dan wel onder de categorie batterij hoor.
Kan zelf zo snel nergens vinden dat een batterij uit minimaal 4 tubes moet bestaan

Volgens mij valt dit dan wel onder de categorie batterij hoor.
Kan zelf zo snel nergens vinden dat een batterij uit minimaal 4 tubes moet bestaan

Ik zag een afbeelding op insta van het ract waar het in stond en toro kwam er ook mee vandaar. Heb zelf ook even gekeken maar niks kunnen vinden

Hoi René, kun jij nog aan de orient van Jorge komen? dat vond ik echt een tof potje om tussendoor af te steken.

Ik heb het even nagevraagd bij Katan en die hebben inmiddels ook in het topic gereageerd zag ik.

Hoi René, kun jij nog aan de orient van Jorge komen? dat vond ik echt een tof potje om tussendoor af te steken.

Moet ik even nakijken of er misschien nog 1 is.

Ha Rene, als je toch naar de Orient van Jorge kijkt, kun je dan ook direct kijken of de Eden (vorig jaar niet geleverd, aan mij tenminste) misschien nu wel in hetzelfde Jorge-schap ligt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan