Mocht je twijfelen.
Bekijk bijlage 53553
Blinkenweide Blau 30mm 25sh €31,95
https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/category/funke-/
Leuk allemaal, zolang het goed blijft gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mocht je twijfelen.
Bekijk bijlage 53553
Blinkenweide Blau 30mm 25sh €31,95
https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/category/funke-/
Verklaar je nader...?Leuk allemaal, zolang het goed blijft gaan.
Uiteindelijk niks besteld. Heb wel wat interessante cakes bij Arentz op het oog, maar moet dan het bedrag aanvullen om de 50€ te halen. En met China Red volgende week in het verschiet toch maar gewacht met bijbestellen. Hopelijk komen er nog enkele interessante producten de komende tijd om tot de 50€ aan te vullen, en dan volgt mijn bestelling 2.0 bij Arentz! En als dat dan met een dergelijke kortingsactie zou kunnen zou helemaal super zijn, en anders maar zonder korting, maar wel scherpe prijzen.
Vind als je al meerdere bestellingen hier heb staan dat die 50 euro niet meer zou moeten gelden.
Bestelminimum per account instellen misschien
Ieder zijn mening, voorkeur, smaak, maar ik vind het wel bijzonder dat je met het huidige assortiment niet tot 50,- kunt komen. Wat ik zelf wel lastig vind soms is dat als er 1 interessant nieuw artikel is toegevoegd, dat ik vanwege schaarste (op=op) het liefst NU wil bestellen, ik de winkelwagen tot 50,- moet bijvullen met ‘ook leuke artikelen’. Ik snap ‘m vanuit Arentz, maar klein nadeeltje voor mijzelf.
Ik blijf me verbazen over het feit dat hier Funke, Argento en Blackboxx verkocht word...zolang het goed gaat natuurlijk prachtig voor de liefhebber.
Toch handig die Duitse bunkers.
Bestelminimum per account instellen misschien
Nee zoals het er nu uitziet niet meer.René, kun je aangeven of we voor de prijsverhoging nog een 10% kortingsactie kunnen verwachten? Net zoiets als de Valentijnsactie en de Carnavalsactie?