[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch met die korting een drietal producten gekocht waar ik wat twijfel over heb:

- Argento Picasso 49sh
- Argento Green Thunder 49sh
- Xplode Außer Kontrolle

Uiteindelijk niks besteld. Heb wel wat interessante cakes bij Arentz op het oog, maar moet dan het bedrag aanvullen om de 50€ te halen. En met China Red volgende week in het verschiet toch maar gewacht met bijbestellen. Hopelijk komen er nog enkele interessante producten de komende tijd om tot de 50€ aan te vullen, en dan volgt mijn bestelling 2.0 bij Arentz! En als dat dan met een dergelijke kortingsactie zou kunnen zou helemaal super zijn, en anders maar zonder korting, maar wel scherpe prijzen.

Uiteindelijk niks besteld. Heb wel wat interessante cakes bij Arentz op het oog, maar moet dan het bedrag aanvullen om de 50€ te halen. En met China Red volgende week in het verschiet toch maar gewacht met bijbestellen. Hopelijk komen er nog enkele interessante producten de komende tijd om tot de 50€ aan te vullen, en dan volgt mijn bestelling 2.0 bij Arentz! En als dat dan met een dergelijke kortingsactie zou kunnen zou helemaal super zijn, en anders maar zonder korting, maar wel scherpe prijzen.

Ieder zijn mening, voorkeur, smaak, maar ik vind het wel bijzonder dat je met het huidige assortiment niet tot 50,- kunt komen. Wat ik zelf wel lastig vind soms is dat als er 1 interessant nieuw artikel is toegevoegd, dat ik vanwege schaarste (op=op) het liefst NU wil bestellen, ik de winkelwagen tot 50,- moet bijvullen met ‘ook leuke artikelen’. Ik snap ‘m vanuit Arentz, maar klein nadeeltje voor mijzelf.

Vind als je al meerdere bestellingen hier heb staan dat die 50 euro niet meer zou moeten gelden.

Mee eens, beetje a la Haokan. (Maar dan moet men ook een systeem hebben dat alle losse bestellingen kan samenvoegen tot 1 totaalorder vrees ik)

Ieder zijn mening, voorkeur, smaak, maar ik vind het wel bijzonder dat je met het huidige assortiment niet tot 50,- kunt komen. Wat ik zelf wel lastig vind soms is dat als er 1 interessant nieuw artikel is toegevoegd, dat ik vanwege schaarste (op=op) het liefst NU wil bestellen, ik de winkelwagen tot 50,- moet bijvullen met ‘ook leuke artikelen’. Ik snap ‘m vanuit Arentz, maar klein nadeeltje voor mijzelf.

Volgens mij zeggen we beide hetzelfde, het gevoel dat jij hebt bij een toevoeging van een product heb ik ook. Alleen heb jij denk ik een groter budget waardoor ik al sneller het idee heb het bestelbedrag aan te moeten vullen. En eerlijk is eerlijk: het assortiment is inderdaad mooi en goed. En die 50€ kun je met gemak heel wat keren vullen met toppers. Maar ik bewaar liever ook nog budget voor later in het jaar waardoor ik voor de aankopen die ik nu doe echt iets heb van: dit is voor mij een must have voor dit jaar en niet ‘leuk om aan het minimale bestelbedrag te komen’, ondanks dat het kwalitatief goed spul is.

Alweer de 3de bestelling hier, nu met -10%;
- Immortal gold (Rubro)
- Hamlet (Evolution)
- Dahliencracker Z1 (Funke)
- Rainbow wide (Argento)

Ik blijf me verbazen over het feit dat hier Funke, Argento en Blackboxx verkocht word...zolang het goed gaat natuurlijk prachtig voor de liefhebber.

Toch handig die Duitse bunkers.

Rene, kan je aan heel het assortiment van Blackboxx komen (en dan met name compounds)? Zoals bijvoorbeeld:
Diva Liga
Erzengel Diavolo
Candela Romana Grande
Pyro Spektakel Level .....

Ik blijf me verbazen over het feit dat hier Funke, Argento en Blackboxx verkocht word...zolang het goed gaat natuurlijk prachtig voor de liefhebber.

Toch handig die Duitse bunkers.

Heeft weinig tot niks te maken met de handigheid van Duitse bunkers.
Er zijn zat NL winkels met opslag in Duitse bunkers-en/of panden, maar dat is dus niet een pré om zelf vuurwerk te kunnen importeren.

(In het héél kort.)
Als jij een vergunde vuurwerk opslag in NL hebt en jij in het buitenland consumenten vuurwerk wat geschikt voor de Nederlandse markt is (dus conform vuurwerkbesluit/Ract), koopt/maakt (en een importmelding bij IL&T doet), kan jij-en/of iedere Nederlandse winkelier legaal hetzelfde als Arentz doen.

Je bent dan wel een hele hoop gehannes met alle mogelijke nadelige gevolgen en risico’s van dien verder.
Maar Arentz neemt die moeite en het mogelijke risico blijkbaar graag.

Daardoor onderscheiden ze zich absoluut met unieke en prachtige artikelen.

René, nog een verzoekje: zou je de Evolution Sunbeam serie aan kunnen en willen bieden (en in setprijs)?!
En andere tail cakes van dat kaliber zijn ook welkom! :)

René, kun je aangeven of we voor de prijsverhoging nog een 10% kortingsactie kunnen verwachten? Net zoiets als de Valentijnsactie en de Carnavalsactie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan