jakhal
Banned
Staan er nog genoeg in de bunker..hahahs
In het zuiden des lands te koop. Is inderdaad een hele goeie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In het zuiden des lands te koop. Is inderdaad een hele goeie.
Nee hoor. Bestel sinds vorig jaar ook laat in h e t jaar pas, prijzen schelen toch vrij weinig.Ben ik de enigste die nog niks besteld heeft��
Nee hoor. Bestel sinds vorig jaar ook laat in h e t jaar pas, prijzen schelen toch vrij weinig.
Ben het daar niet helemaal mee eens. In het seizoen zelf heb je ook goede aanbiedingen, maar de beste scoor je toch in januari-februari
Ik zelf zou nooit zo vroeg bestellen, je weet niet wat het jaar brengt. Denk aan tegenslagen of ziekte. (Zelf meegemaakt) daarom betaal ik liever iets meer, maar wel zekerheid van genieten.
Ben het daar niet helemaal mee eens. In het seizoen zelf heb je ook goede aanbiedingen, maar de beste scoor je toch in januari-februari
Bij de winkels in mijn omgeving heb ik het vorig jaar bijgehouden, er zat nagenoeg geen verschil in ten opzichte van de verkoop in januari of februari.
Maar er zullen zeker winkels zijn waar het goedkoper is in die periode ja!
Interessante discussie hoor. Maar niemand die even zijn/haar lijstje kan komen updaten?![]()
Morgen na de demo van evo gaat een van mijn laatste bestellingen eruit. Dus dinsdag heb ik een update voor je![]()
Dit heb ik je nu al zo vaak zien zeggen. Maar wel leuk voor dit lijstjes topic, al die 'laatste' bestellingen van jou. Krijgen we ook steeds updates.![]()
Dit heb ik je nu al zo vaak zien zeggen. Maar wel leuk voor dit lijstjes topic, al die 'laatste' bestellingen van jou. Krijgen we ook steeds updates.![]()
Hier ook maar vast posten met het overblijfsel van 2018/2019. Er zijn al weer genoeg mooie acties aan de gang, dus de lijst zal gedurende het jaar zeker alvast groeien !!
Boxen:
1 Transbomber (Rubro) (op oudjaarsdag in happy hour meegenomen)
1 Primal Instinct (Rubro)
1 Artillery (Wolff)
Cakes:
2 Epic Lights (Evolution)
1 Crack Attack (China Red)
1 cake van de 6 Stars Assorted (Vuurwerkmania)
2 cakes van Brasilian box (Pangu)
Los spul:
1 Doosje (50 stuks) Epic Shocks XL
wat losse meuk aan rotjes, knetterballen enz.