[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje tussendoor komen hier wekelijkse acties voorbij of hoe werkt het precies bij de Outlet was het bijna wekelijks vandaar even de vraag

Ik had de skyline on fire in mijn mandje maar die is nu ook verkocht. Komt vast nog wel meer mooi spul op.

Gerrit, wordt de Brocade waterfall van Cafferata mogelijk nog aangevuld? Prachtig effect heeft die, wat je bijna nergens tegen komt.

Het vliegt er inderdaad allemaal uit. Zo is het er, en zo is het weer weg.
Gerrit, we zien elkaar de 29e weer. TOP geregeld weer voor ons freaks.

Jullie zijn aardig uit de richting, maar voor een grote collectie Volt ben ik wel te porren.

Wordt er nog meer Volt in de outlet aangeboden binnenkort?

Kom net thuis van een late dienst....
Toch nog snel wat gescoord!

Bedankt Gerrit!

Laatst bewerkt:
Ja ik had ook wel graag een karton splitting stars willen bestellen. Jammer, helaas. Net te laat. Ging erg rap met de laatste stuks artikelen vandaag.

Kom net thuis van een late dienst....
Toch nog snel wat gescoord!

Hoe zit dat met die Royal Artillery trouwens? Pak van 2 stuks, 1 is categorie 3 en de andere 2..
Krijg toch geen half karton waarvan de categorie 3 er uit zijn gehaaald?

Hoe zit dit Gerrit, weet jij dit?

Vroeg ik me ook af. Ga er morgen een karton van bestellen. €42,50 voor 24 pakjes is geen geld natuurlijk. Kan geen straatvideo vinden maar de productvideo is veelbelovend. Ben benieuwd hoe ze dit gaan leveren.

Vroeg ik me ook af. Ga er morgen een karton van bestellen. €42,50 voor 24 pakjes is geen geld natuurlijk. Kan geen straatvideo vinden maar de productvideo is veelbelovend. Ben benieuwd hoe ze dit gaan leveren.
Ik heb deze afgelopen O&N geschoten. Voor €2,50 per pakje heb ik mij er prima mee vermaakt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan