[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh. Nou. Doe mij dan maar:

1 karton Sunbeam 1
7 karton Sunbeam 3
7 karton Sunbeam 5
10 SB 1
15 Mega 100
1 Fries suikerbrood
5l Friese jonge jenever
Vrijkaart Into The Void in Neushoorn in oktober
2 week camping op Terschelling in mei
Oh, en m'n wc papier is bijna op :D

Oftewel; kan er niet gewoon gewacht worden op de eerlijke click war als de site open is? :D

tenor.gif

Oh. Nou. Doe mij dan maar:

1 karton Sunbeam 1
7 karton Sunbeam 3
7 karton Sunbeam 5
10 SB 1
15 Mega 100
1 Fries suikerbrood
5l Friese jonge jenever
Vrijkaart Into The Void in Neushoorn in oktober
2 week camping op Terschelling in mei
Oh, en m'n wc papier is bijna op :D

Oftewel; kan er niet gewoon gewacht worden op de eerlijke click war als de site open is? :D

tenor.gif

En dat kom je hier dan allemaal op je fietsje vanuit Groningen ophalen?

Gerrit zet de Sunbeams zelf hier in dit topic neer en dat doet hij niet voor niks...en zijn strategie werkt wéér erg goed.
Wat ge zaait zal ge oogsten...

Lekker makkelijk dat reserveren, dus de normale freak wie wel hun website kent maar niet op vuurwerkcrew zit kan dus niks meer kopen. Mooi geregeld zo dan...

Weet niet hoeveel er daadwerkelijk al gereserveerd is, of dat mensen alleen nog maar wat geroepen hebben hier in de hoop dat er een doosje apart wordt gezet.

Mooi eerste bestelling de deur uit de rest even rustig bekijken . Bedankt Gerrit en tot het einde van het jaar :applause:

Ik zie de EVO spectacle boxen en Pangu boxen weer op de site verschijnen voor hele mooie prijzen. Complimenten voor het mooie assortiment Gerrit, voor mij is Leeuwarden te ver weg maar voor de freaks in de omgeving of die deze afstand wel willen afleggen is dit een prachtig assortiment.

Is het nou zo snel gegaan met de producten? Zijn er al best wat uitverkocht. Maarre, mooi assortiment weer! Eerste bestelling ga je zo ontvangen Gerrit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan