[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te zien dat óók Gerrit dit jaar weer van de partij is. Geniet van de vakantie!

Dat de desbetreffende persoon die de lijn op de markt heeft gezet eigenaar is geweest van Evolution Fireworks?

naar mijn weten nog steeds eigenaar.... maar gilbert heeft een exclusive lijn opgezet buiten gbv om, doen 6 of 7 winkels aan mee en komen uit evo fabriek.
de rest van evo (ook vuurwerkbunker lijn) is naar gbv gegaan, hun doen alleen de distributie en gebruiken de naam evo. gilbert en zn team blijven producren en ontwerpen (pangu gaat dit jaar ook weer bij hun in de fabriek produceren).

Yea! We gaan weer shoppen haha. Maar hoe komt het als het toch ineens verboden wordt?

uiteraard ben je dan al je geld kwijt, want dan verliezen de consument al hun recht....
ik hoop dat iedereen dit geloofd waardoor er meer beschikbaar blijft voor mij!
ik word er langzamerhand wel een beetje moe van dat vragen over wat er gebeurt als het verboden wordt.
wettelijk gezien MOETEN de winkeliers je geld terug geven tenzij ze zich failliet laten verklaren, maar dat risico heb je bij elke webwinkel.....

Hallo,

Nog een leuk item wat op de site terug komt is de Sick Six 150 schots van Rubro voor € 37,50
kom je bijna nergens meer tegen.

Gerrit

Hallo,

Nog een leuk item wat op de site terug komt is de Sick Six 150 schots van Rubro voor € 37,50
kom je bijna nergens meer tegen.

Gerrit
Zeker een leuke box om te nemen. Heb hem zelf gekocht bij de sluitings actie.
Is er een linkje op dit forum voor de mega 100? Ik zag hem niet bij de winkel collectie topic.

Haha, erg dik hoor. Hou van dit soort boxen met een enkel effect. zeker als elke shot van de 100 zo presteert als op het filmpje. Deze moet je zeker zelf nog aan elkaar knopen?

Hey Gerrit, de sick six, die jij aanbiedt is die genummerd van 1 t/m 6? Had dit jaar een sick six met 2x nr. 4, 2 x nr.5 en 2x nr.6

Goed om te horen, de sick six die ik had kwam ook bij een andere winkel vandaan, de cakes zaten ook los in de doos, terwijl ze normaal vast gelijmd zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan