Extreme TI Thunder [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1888
Artikelnaam: Extreme TI Thunder
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 724 gram
Aantal schoten: 108 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Knallen maar! Dit extreme knalblok bevat 108 (!) schoten inclusief een dikke finale! Ramen en deuren gesloten houden!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 89,99
Winkelprijs: € 79,00
Onlineprijs: € 64,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
1888-it-thunder_resultaat.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed hoor! Alleen dit jaarwisseling heb ik de Decibull al staan :thumbsup:

Klinkt niet echt als hetzelfde concept als de decibull, alleen het kaliber en aantal shots is gelijk. Decibull is lekker divers met fluiters en crackling etc.

We zien de laatste tijd voor schone TI boeketjes in plaats van al die rare sterren er door! :)

Had er bij het lezen van de titel toch iets meer van verwacht, vind hem iets te langdradig/saai om in de straat neer te zetten.

We zien de laatste tijd voor schone TI boeketjes in plaats van al die rare sterren er door! :)

Had er bij het lezen van de titel toch iets meer van verwacht, vind hem iets te langdradig/saai om in de straat neer te zetten.

Lijk me ook niet de gehele box? Ik heb het niet geteld maar dit zijn toch geen 108 schoten? En je mist het laatste blokje waar alles er in 1 keer uit wordt gegooid.

Vind de laatste 2 salvo’s wel lekker, maar dat is dan ook alles...
Ik vind de Evolution Blue Thunder zelfs beter lopen/opbouwend. Jammer dit eerlijk gezegd

Heb hem op de magnum demo ook gezien en daar knalde deze toch wel heel erg lekker.absoluut niet te vergelijken met de decibull, die fluttert maar wat aan

Back
Bovenaan