[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik gehoord heb komt hij dit jaar terug en heb gehoord dat er misschien 2 uitvoeringen van komen.
Fijn om te horen dat ze terug komen Jo, Thanks voor je antwoord. Kan ik dan ook een uitvoering verwachten die sneller leeg schiet dan een normale? :) Dat is denk ik waar velen ook al jaren op wachten. Enig idee wanneer deze te bestellen gaan zijn op de site?

Laatst bewerkt:
De naam Return of the Phoenix moeten we dan wel heel letterlijk gaan nemen. Ik ben benieuwd of de geruchten waarheid worden later dit jaar. Ik hoop op een all at once variant. Heerlijk element voor in een finale van een show.

Actie producten tellen niet mee :shy:

Haokan heeft momenteel toch alleen maar actie producten? :bonk:

Als de teller op nul staat sluit de webshop ?
Kunnen we dan ook niet bij bestellen als ja al een afhaal moment hebt ?

Als de teller op nul staat sluit de webshop ?
Kunnen we dan ook niet bij bestellen als ja al een afhaal moment hebt ?

Diegene die al een bestelling gedaan hebben kunnen altijd blijven doorbestellen.
Aan het eind van het jaar zou het kunnen zijn dan alle afhaalmomenten vol zijn geboekt en dan kunnen er geen nieuwe klanten meer bij.
Vorig jaar was dat in Pijnacker dacht ik rond de tweede week van december dat we vol zaten.
Nu is het doormiddel van de teller te zien hoeveel plekken er nog zijn
Dag 1 in Pijnacker zit op 2 plekjes na al volgeboekt.
Dag 1 in Oisterwijk zit tot einde middag al vol
Dag 1 in Roosendaal nog genoeg plek

Diegene die al een bestelling gedaan hebben kunnen altijd blijven doorbestellen.
Aan het eind van het jaar zou het kunnen zijn dan alle afhaalmomenten vol zijn geboekt en dan kunnen er geen nieuwe klanten meer bij.
Vorig jaar was dat in Pijnacker dacht ik rond de tweede week van december dat we vol zaten.
Nu is het doormiddel van de teller te zien hoeveel plekken er nog zijn
Dag 1 in Pijnacker zit op 2 plekjes na al volgeboekt.
Dag 1 in Oisterwijk zit tot einde middag al vol
Dag 1 in Roosendaal nog genoeg plek

duidelijk en helder , bedankt jo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan