[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke actie! 1 van de 2 Transbomber Champions Edition op de kop getikt. Nog Metallion Blitz en paar Pounding Napalm meegepakt ook :wink:

In Oisterwijk stond nog 1 Crank waar ik op zat te azen, maar dat deden er blijkbaar meer. Jammer maar alsnog Pounding Napalm, Monster Ride en Malibu Magnet meegepakt voor hele nette prijzen. Het blijft geniaal om met dit lekkere weer startklaar te zitten achter je computer om vuurwerk in te slaan.

Sorry ik ben er met je crank vandoor gegaan.
Heb weer aardig kunnen shoppen bedankt voor deze actie Jo.

Hier ook nog een TB Champions te pakken gekregen. Wel in Roosendaal.
Daarnaast nog een Mei Tai Tailgate, Gates of Detonation en 2x Popcorn Fountain meegepakt :thumbup:

Toch maar de gok genomen om the gun slinger te bestellen. Hopen dat die het waard is aangezien ik er maar 2 filmpjes van kan vinden.

sodompje te pakken en 7 utimate screamers 800sh....hebben we de helft van het 12uur project te pakken.....zijn weer lekkere prijzen:cool:

nog maar 2 screamers erbij genomen...en een collision thunder box 250shots.....mijn geld boom is wel heel kaal aan het worden zo:D

Ik had mezelf voorgenomen om dit jaar enkel naar Steenbergen te gaan, maar de centjes zijn er alsnog uitgevlogen ;-). We gaan weer een top-jaarwisseling hebben, mede door jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan