[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag vuurwerkfreaks!

Er zal zsm weer een update op de site komen.
Momenteel hebben we de orderbevestiging van onze private label lijn alweer binnen waardoor veel toppers van afgelopen jaar weer terugkomen in het assortiment. Denk hierbij aan de extreme monsterbox 200sh, insane monsterbox 400sh en de ultimate final 600sh ( titan night), bunga cakes en de bomb assorted cakes. Verder zal deze lijn worden uitgebreid met o.a een 196sh compound, een 200sh compound, een 400sh compound en een 720sh compound. Ook zullen er hier nog een aantal kleine cakejes bijkomen van goede kwaliteit!

Ook zullen er enkele artikelen die momenteel op zijn weer worden aangevuld in de voorraad.

Momenteel is het even afwachten op de definitief groen licht zodat we 100% kunnen garanderen dat de artikelen gaan komen in deze corona samenleving momenteel.

We hopen jullie zsm het goede nieuws te kunnen brengen dat de shop is aangevuld!
Wordt vervolgd..

Coronacrisis he, geduld is een schone zaak. Beter dan beloftes die ze straks niet waar kunnen maken.

Helemaal mee eens, maar ik blijf het bijzonder vinden.

De Driesprong zelf post in #141 een maand geleden dat men zsm met meer informatie en een assortimentsupdate hoopt te komen. Een maand later is er kennelijk nog geen duidelijkheid (waar goede redenen voor kunnen zijn).
Aan de andere kant zijn er importeurs (Katan bijvoorbeeld) die te kennen geven dat de eerste ladingen vuurwerk vanuit China in mei/juni Nederland al bereiken.

Dat zijn nogal verschillen met een corona crisis als externe factor die voor iedereen nagenoeg hetzelfde is, lijkt me. Geen verwijten of oordelen, maar een paar constateringen die vragen bij me oproepen.

Coronacrisis he, geduld is een schone zaak. Beter dan beloftes die ze straks niet waar kunnen maken.

Deels met je eens. De Driesprong gaf zelf aan rond eind februari/begin maart met nieuwe toevoegingen te komen.
Vervolgens komen ze eind april dat ze alles rond hebben maar dat ze nog definitief groen licht moeten krijgen. Nu zijn we 5 weken verder en nog niks.
Zeker gezien hun scherpe prijzen wil ik graag een 3e bestelling plaatsen....dus van mij mogen ze updaten ;-)

Deels met je eens. De Driesprong gaf zelf aan rond eind februari/begin maart met nieuwe toevoegingen te komen.
Vervolgens komen ze eind april dat ze alles rond hebben maar dat ze nog definitief groen licht moeten krijgen. Nu zijn we 5 weken verder en nog niks.
Zeker gezien hun scherpe prijzen wil ik graag een 3e bestelling plaatsen....dus van mij mogen ze updaten ;-)

x2, geen verwijt inderdaad, want er zal vast van alles nog wat achter de schermen gebeuren. Maar een update zou wel prettig zijn :)

Er zijn vandaag een aantal nieuwe artikelen toegevoegd aan de webshop.Alleen nog niet bestelbaar. Ze zijn er dus mee bezig.

Vandaag wederom 3 "nieuwe" toevoegingen gedaan aan het kopje juni 2020.

Oa het Dreamcakes assortiment. Buiten een filmpje niks meer over te vinden. Hier iemand bekend met deze cakes?
Wat is de kruitinhoud?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan