bonzo26
VWC lid
Ik zie het meer dat de Driesprong voor ieder wat wils heeft. De freak zal de King niet kopen. Wel vind ik dat ze genoeg ander topspul hebben. Neem ipv de King of the Street een Transbomber en de 6 Elements, Zelfde prijs en je bent wel de King om 12u.
Mooi, dan zijn we het met elkaar eens.

Het side-effect van deze King of Compound box is, denk ik dat de gemiddelde consument een vetgrote box ziet in de folder en denkt te kopen (ook gelet op de prijs en de naam dus) en een beetje bedrogen uitkomt als hij een Maduro-dam versie in handen krijgt en aansteekt. En al helemaal als de buurman wel een Transbomber en 6 Elements heeft gekocht...
Six Nation assortiment idem. Als je dit aanprijst als 'Ongelofelijk dikke potten' en nergens op je website communiceert dat het om 20mm cakes gaat, maar (voor de freaks) wel dat er 444gr in een cake zit en 1 20mm tube dus 15gr kruit bevat (uhuh), klopt er iets niet.
Verder alle lof voor het huidige assortiment en de prijzen van deze prima winkel. Maar kritiek geven mag volgens mij ook wel tussen alle juichparades door.