[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja thnx je hebt gelijk. Geen positieve reactie op deze box. Maar tis maar 1 reactie. Filmpje zou lkkr zijn.

De King doet zijn naam geen eer aan maar dat doet niets af aan de overige producten die ze aanbieden. Topwinkel voor de freaks vanwege de zeer scherpe prijzen.

Ik hoop dat er bij de juni toevoegingen een mooie fluitbak toegevoegd wordt.

@Driesprong Vuurwerk, kunnen we ook nog een aanvulling verwachten van de Monster Ride en Telesto Star?

Zouden jullie eventueel ook nog aan de Heavy Legend 16 en Stormbird 20sh van Rubro kunnen komen?

Alvast erg benieuwd naar de verdere updates.

@Driesprong Vuurwerk, kunnen we ook nog een aanvulling verwachten van de Monster Ride en Telesto Star?

Zouden jullie eventueel ook nog aan de Heavy Legend 16 en Stormbird 20sh van Rubro kunnen komen?

Alvast erg benieuwd naar de verdere updates.

die stormbird, yes please

Afgelopen jaarwisseling heb ik zo'n "King of compound 720" gehad.

https://youtu.be/zSylJIdMwi8

Persoonlijk vind ik het een erg leuke compound, ondanks dat het geen grote tubes zijn. Persoonlijk hou ik van een hoge frequentie, daar voldoet deze compound zéér zeker aan. Helaas stellen vele andere compounds mij daar vaak in teleur...
Maar goed dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur... zo is er voor ieder wat wils....

Ik vind het zéker voor dat budget een ware topper!

Afgelopen jaarwisseling heb ik zo'n "King of compound 720" gehad.

https://youtu.be/zSylJIdMwi8

Persoonlijk vind ik het een erg leuke compound, ondanks dat het geen grote tubes zijn. Persoonlijk hou ik van een hoge frequentie, daar voldoet deze compound zéér zeker aan. Helaas stellen vele andere compounds mij daar vaak in teleur...
Maar goed dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur... zo is er voor ieder wat wils....

Ik vind het zéker voor dat budget een ware topper!

Toch een leuk ding hoor, lekker tempo zit er in.

Toch een leuk ding hoor, lekker tempo zit er in.

Ergens wel leuk voor in de vooravond. Of je ervan 160,- voor wil neerleggen mag iedereen zelf bepalen. Maar je bent met deze scheetjes om 12 uur nooit de King of the Street met deze King of compounds, en met 2 uptempo 100/144sh boxen tegelijk (of 3 Katan specials) wel.

Nee ik ben niet enthousiast en merk dat de Driesprong zich ergens focust op de ieniemieniemieliemeter cakes en compounds (veel shots voor weinig). six Nations was vorig jaar ook zoiets (teleurstellends).

Ergens wel leuk voor in de vooravond. Of je ervan 160,- voor wil neerleggen mag iedereen zelf bepalen. Maar je bent met deze scheetjes om 12 uur nooit de King of the Street met deze King of compounds, en met 2 uptempo 100/144sh boxen tegelijk (of 3 Katan specials) wel.

Nee ik ben niet enthousiast en merk dat de Driesprong zich ergens focust op de ieniemieniemieliemeter cakes en compounds (veel shots voor weinig). six Nations was vorig jaar ook zoiets (teleurstellends).

Ik zie het meer dat de Driesprong voor ieder wat wils heeft. De freak zal de King niet kopen. Wel vind ik dat ze genoeg ander topspul hebben. Neem ipv de King of the Street een Transbomber en de 6 Elements, Zelfde prijs en je bent wel de King om 12u.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan