[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er überhaupt nog aangevuld?
Graag fluitcakes, die rauwe ala de Return of the Phoenix.
Er is vast nog wel ergens een verdwaald karton te vinden :cool:

De laatste keer dat ik contact had met de driesprong gaven ze aan dat er wat problemen zijn met wat precies beschikbaar is doordat China op slot zat. Ik denk dat daar nog steeds geen verandering is gekomen.

Heerlijk al dat verwarrende informatie van leden die verschillen van elkaar.
Wat houdt "laatst" in want kan net zo goed 1/2 maanden geleden geweest zijn?:wink:

Paar dagen geleden kreeg ik in iedergeval ook een mail dat ze bijna zover waren om zsm de aanvulling te plaatsen.

Heerlijk al dat verwarrende informatie van leden die verschillen van elkaar.
Wat houdt "laatst" in want kan net zo goed 1/2 maanden geleden geweest zijn?:wink:

Paar dagen geleden kreeg ik in iedergeval ook een mail dat ze bijna zover waren om zsm de aanvulling te plaatsen.

Ik heb op 2 maart een mail gehad van Jermaine als reactie op een eerdere vraag. Toen gaf hij aan dat er deze maand toevoegingen zouden komen. We hebben nog 5 dagen 😉

De laatste dag van maart is aangebroken... zie nog steeds helaas geen toevoegingen/aanvullingen... ik zou ook graag de return of the Phoenix terug zien en mooie volt Rubro en Mania boxen.

De Return of The Phoenix komt wellicht pas na de zomer weer beschikbaar (al hoop ik dat ze nog ergens een karton vandaan toveren.)

Ze hebben nog 12 uur.....maar eerlijk gezegd verwacht ik vandaag geen toevoegingen....
Het een en ander zal met China te maken hebben.

De Return of The Phoenix komt wellicht pas na de zomer weer beschikbaar (al hoop ik dat ze nog ergens een karton vandaan toveren.)

Ze hebben nog 12 uur.....maar eerlijk gezegd verwacht ik vandaag geen toevoegingen....
Het een en ander zal met China te maken hebben.
Kun je wat meer helderheid schetsen over de return of the Phoenix? Zijn dit leveringsproblemen vanuit Wolff?

Kun je wat meer helderheid schetsen over de return of the Phoenix? Zijn dit leveringsproblemen vanuit Wolff?

Had dit in de topic van Haokan gelezen dat Jo vertelde dat de Return of The Phoenix op zijn vroegst na de zomer weer komt.

Ergens anders, waar weet ik niet meer, dacht ik gelezen te hebben dat het een uitloopproduct is dus dat hij niet meer wordt gemaakt.

Meer weet ik helaas ook niet....

Dus dat!

Ontopic: had graag een reactie gezien van de Driesprong. Ik zit toch vanaf 2 maart elke dag naar nieuwe toevoegingen te kijken die er al deze maand zouden zijn.
op 24 maart dit mailtje ontvangen

Hoi!

Momenteel door het corona virus blijft alles een beetje onzeker.
Alles wat momenteel in de shop staat is voorradig
Wanneer we definitieve orderbevestigingen krijgen vanuit de leverancier voor overige aangevraagde artikelen kunnen we deze vullen.
Deze verwachten we binnen een week of 2 wel binnen te hebben maar kan door onvoorziene omstandigheden zeker nog later komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan