[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Dog ben ik persoonlijk ook wel gecharmeerd van. De Rooster en de Rat heb ik niet, de Dog en de Pig vind ik het mooiste van het viertal. En vergeet de Mistral (!) en Manipulator niet. Klein maar heel erg fijn voor een prijs die je niet kunt laten liggen.
rat ziet er supermooi uit, ga die per 2 schieten met een maatje, 72 shots kan je geen bul aan slaan voor 30 euro.

Rooster lees ik gemengde verhalen over, op filmpjes ziet deze er echt bagger uit, maar iedereen zegt live heel gecharmeerd van te zijn

In de poema lijn komen 2 nieuwe compounds
Later meer info hier over
Chinared komt met 20 nieuwe artikelen
Het oude assortiment blijft de zelfde prijs
Als vorige actie

Het is logischerwijs redelijk rustig met nieuwe producten.
Wat bekendmakingen in deze Corona tijden, zouden het gat wat kunnen opvullen ☺️

Het zou juist fijn zijn als de actie uitgesteld kan worden in verband met de hele coronasituatie. Zowel China Red als de freaks kunnen denk ik wel wat adem ruimte gebruiken in deze tijden. Misschien de actie met 1 of 2 maanden uitstellen? :)

Ben het met hierboven oneens,
Een gedeelte zal wel fijn vinden zo'n uitstel en de ander niet en staat er klaar voor.
Als je sowieso adem nodig hebt financieel is dat niet met die 1 a 2 maanden uitstel opgelost.het is misschien hierbij dan ook handig om geen luxe product als vw te bestellen.

Ik sta er in iedergeval klaar voor
En zoals ik hierboven lees en in chat zijn er meerderen die enthousiast klaar staan voor de actie

Laatst bewerkt:
Ik denk inderdaad ook dat de meeste freaks de actie nog liever vandaag dan morgen zouden hebben. En het duurt nog een maand, dus van mij hoeft het niet uitgesteld te worden.:)

Ik ben voor een compromis. De actie eind mei door laten gaan en dan 2 maanden later nog eens. Iedereen blij.:angel:

Actie 25 mei prima.
Nieuwe producten? prima maar dan wel als ze ze 100% zeker kunnen leveren.
Op dit moment bestel ik alleen artikelen bij winkels die ze letterlijk op voorraad hebben.

Actie 25 mei prima.
Op dit moment bestel ik alleen artikelen bij winkels die ze letterlijk op voorraad hebben.

Exact dit. Ik ga ook niet op een productie 2020 gokken en dat ik vervolgens bij het desbetreffende filiaal met een waardebon zit.

Actie 25 mei prima.

Ik snap en deel je redenatie, maar wel interessant dat je 100% zekerheid wenst/eist terwijl die er voorgaande jaren ook nooit is geweest. :angel:
Maar nu wel een veel groter risico uiteraard.

Ik snap en deel je redenatie, maar wel interessant dat je 100% zekerheid wenst/eist terwijl die er voorgaande jaren ook nooit is geweest. :angel:
Maar nu wel een veel groter risico uiteraard.

Dat is natuurlijk de afweging inderdaad. Ik verwacht zelf dat er zeker leveringsproblemen gaan komen, echter is China als het goed is nu ook al aan het opstarten. Normaal gesproken zouden ze nu nog voor de Amerikaanse markt aan het produceren zijn, lijkt mij. Dus als ze nu weer beginnen en de normale schema's aanhouden verwacht ik dat er nog wel 'genoeg' vuurwerk naar NL komt.

Heeft iemand een prijslijst met alle aanbiedingen van China Red? Vanuit de vorige aanbiedings week?

In de startpost staan er al een aantal, en als je dit hele topic door spit dan kom je wel meer producten tegen. Dus heel veel succes en we zien je prijs/productenlijst hier wel verschijnen :wink:

Hoop dat de nieuwe items wat met zich mee brengen met betrek tot de prijs kwaliteit verhouding! In de startpost al wat artikelen meegenomen in de vorige actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan